Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، روزبه کردونی رئیس موسسه عالی پزوهش تامین اجتماعی در دیدار و گفت و گو با دکتر جعفری مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس از تشکیل کارگروه اقدام مشترک میان باغ موزه دفاع مقدس و موسسه عالی پزوهش تامین اجتماعی خبر داد و گفت: نگاه  پژوهش محور مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس به مقوله دفاع مقدس و رویکرد عالمانه این مجموعه به استفاده از میراث دفاع مقدس برای وضعیت فعلی  کشور، محور همکاری مشترک با موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور همکاری موسسه عالی پژوهش با باغ موزه دفاع مقدس در خصوص درس‌آموزه های دفاع مقدس در حوزه هایی نظیر اعتماد، امید و سرمایه اجتماعی است.

کردونی اظهار داشت: در همه گفتمان های رفاهی مسائلی نظیر امید ، اعتماد و سرمایه اجتماعی محور توجه و اهمیت هستند و در این راستا تحلیل چگونگی شکل‌گیری و گسترش این مولفه ها در ایام دفاع مقدس و گفت و گو پیرامون بازتولید آنها در فضای سخت و پیچیده فعلی کشور باید مرکز توجه باشد.

رئیس موسسه عالی پزوهش تامین اجتماعی با اشاره به تاکید وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص ضرورت پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس گفت: رویکرد مدیران باغ موزه دفاع مقدس به حوزه میراث معنوی انگیزه مناسبی برای پزوهشگران این حوزه به شمار می اید بر این اساس امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه و تشکیل کارگروه اقدام مشترک در هفته های آتی اولین رویدادهای مرتبط با این موضوع را ثبت وبررسی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سرمایه اجتماعی تامین اجتماعی پژوهش باغ موزه دفاع مقدس تامین اجتماعی موسسه عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است

طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی در نشست با مدیران مدارس غرب استان سمنان در کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار، با اشاره به اینکه سال گذشته موج بزرگی از بازنشستگی در این وزارتخانه رقم خورد، گفت: ۷۲ هزار ردیف استخدامی و بستر جذب ۳۵ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و برنامه ریزی برای جذب ۱۹ هزار نیروی کیفی در عنوان های پرورشی، مشاور، مراقب سلامت و چند عنوان شغل جدید برای جذب در مدارس ایجاد شده است که این امر حاکی از نگاه ویژه دولت نسبت به جبران کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه دارد.

وی یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش در یک نقطه عطف در تحولات نظام تعلیم و تربیت قرار دارد که رویکرد مهم آن در اولویت قرار دادن مسائل این وزارتخانه به عنوان مسئله اساسی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد، اضافه کرد: بنابراین همه دستگاه ها باید در این راستا نقش آفرین باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این نهاد در صدد ریل گذاری و سیاست گذاری جدید در نظام آموزشی کشور است؛ به گونه ای که تحولات آن در کف مدرسه احساس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند