Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:43:34 GMT

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه بقای انقلاب است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۴۷۱

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه بقای انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:امروز عزت ایران اسلامی وامدار خون های مطهر و فداکاری عزیزانی است که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح،جانانه مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک میهن مان را به دشمن ندادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ؛به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه ناحیه گچساران،نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی دیگر از کارکنان ناحیه مقاومت این شهرستان با تعدادی از خانواده های معظم شهداء،جانبازان،آزادگان و ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این دیدارها ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت:در حقیقت هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی به جهت تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان، آزادگان و...است،چرا که امروز اقتدار و امنیت کشورمان مرهون همین رشادت ها و جانفشانی های عزیزان است.

وی افزود:امروز عزت ایران اسلامی وامدار خون های مطهر و فداکاری عزیزانی است که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح،جانانه مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک میهن مان را به دشمن ندادند و این مایه افتخار است.

نورایی نسب در ادامه با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه بقای انقلاب است،تصریح کرد:عزم و اراده جانبازان ، آزادگان و نیز صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های حضرت امام(ره) بسیار ستودنی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:بنابراین از این دیدارهای چهره به چهره با آزادگان،جانبازان،ایثارگران و خانواده معظم شهداء روحیه می گیریم چرا که این دیدارها روحیه خدمت رسانی به آحاد جامعه را تقویت خواهد کرد.

در ادامه این دیدارها مشکلات و دغدغه های جانبازان،آزادگان،ایثارگران و خانواده معظم شهداء نیز مطرح شد که فرمانده سپاه ناحیه گچساران قول همکاری داد که در راستای رفع مشکلات عزیزان از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهد کرد.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه گچساران معظم شهداء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

شرفخانی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

 دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است