Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بیمه آسیا در دو فصل نخست سال جاری توانست تراز عملیاتی مثبت یک هزار 986 میلیارد تومان را ثبت کند که نسبت دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد 35 درصدی معادل 514 میلیارد تومان بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از بانکداری ایرانی ، بیمه آسیا در دو فصل نخست سال جاری توانست تراز عملیاتی مثبت یک هزار 986 میلیارد تومان را ثبت کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد 35 درصدی معادل 514 میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه شرکت بیمه آسیا، منتهی به پایان شهریورماه سال جاری این شرکت توانست در طول شش ماه نخست سال جاری سه هزار 771 میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته نزدیک به 32 درصد رشد داشته است و همچنین در این دوره زمانی یک هزار 785 میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران ، این شرکت را جبران کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است .
بیمه آسیا در طی این دوره زمانی علاوه برافزایش 35 درصدی حق بیمه ای تولیدی این شرکت ، که نشان دهنده مدیرت مطلوب در بخش بازاریابی و گسترش نفوذ این شرکت در بازار بیمه ای کشور است ، دربخش پرداخت خسارت هم توانست با کنترل و مدیرت درست ریسک ، میزان افزایش خسارت نسبت به تولید حق بیمه را کاهش دهد بطوری میزان رشد پرداخت خسارت در دوره زمانی 28 درصد است که 4 درصد کمتر از حق بیمه تولید شده افزایش یافته است.
این شرکت بورسی در نیمه نخست سال گذشته دو هزار 860 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده بود و در مقابل یک هزار 388 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده بود و تراز مثبت یک هزار 472 میلیارد تومان را ثبت کرده بود .
براساس این گزارش این بیمه خصوصی در دوره یک ماهه شهریور ماه سال جاری هم 840 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل 379 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و توانست تراز مثبت 461 میلیارد تومان را ثبت کند .
بیمه آسیا درنیمه نخست سال جاری بیشترین حق بیمه را به ترتیب از سه سرفصل ثالث اجباری ، درمان و بدنه خودرو تولید کرد و همچنین بیشترین خسارت را هم درهمین سه سر فصل پرداخت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دوره مشابه سال گذشته میلیارد تومان را ثبت حق بیمه تولید نخست سال جاری بیمه آسیا یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

شعبه شرق تهران از امروز میزبان خسارت دیدگان است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، به منظور رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان محترم بیمه البرز و کاهش زمان مراجعه به شعب پرداخت خسارت، ساکنان شرق تهران می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۷ فروردین جهت انجام امور مربوط به ثبت و دریافت خسارت بدنه خودرو به شعبه شرق تهران واقع در خیابان دماوند مراجعه نمایند.

در حال حاضر ۳ شعبه شرق، نمونه و خرمشهر بیمه البرز بترتیب در شرق، غرب و مرکز شهر تهران، کار ارزیابی وپرداخت خسارت بدنه خودرو را انجام می‌دهند.

علاوه بر این، شعبه مجازی بیمه البرز نیز با معرفی برنامه کاربردی یاقوت البرز، بصورت آنلاین ثبت و پرداخت خسارت بدنه خودرو را پشتیبانی می‌کند و مشتریان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن از این خدمت نوین بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد