Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دفتر حقوقی بنیاد بهره‌وری موقوفات به منظور رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی طی مراسمی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، این مراسم با حضور مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، مرتضی حقیقی معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام رضا دانشورثانی، معاون حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در محل معاونت املاک و اراضی این آستان مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های تولیت آستان قدس طی بازدیدی که از روند فعالیت‌های معاونت املاک و اراضی داشتند، تاسیس اداره حقوقی در معاونت املاک و اراضی و راه اندازی دفتر حقوقی برای رسیدگی به شکایات مردمی با هدف ارائه خدمات شایسته در مدت زمان کوتاه به مردم بود.

وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی معاونت املاک و اراضی و معاونت حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی این دفتر حقوقی با حضور دو کارشناس از اداره بازرسی و معاونت املاک و اراضی با هدف رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مردم امروز راه اندازی شد و کار خود را آغاز خواهد کرد.  

گزارش ویدئویی| گام بلند آستان قدس رضوی برای رفع معضل حاشیه نشینی در مشهد / دغدغه‌ای که عملی شدحجت‌الاسلام مروی: خدمت‌رسانی آستان قدس محدود به صحن و سرا و صیانت از موقافات نیست/ مشکل حاشیه شهر مشهد را مشکل خود می‌دانیمساماندهی مناطق کم برخوردار مشهد بدون همکاری آستان قدس مقدور نیست

این مقام مسئول به اهداف راه‌اندازی دفتر حقوقی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: نخستین هدف از راه اندازی این دفتر رسیدگی به مشکلات مردم است که ضمن تسهیل در ارائه خدمات از رفت و آمد آنان به سایر مراکز جلوگیری می‌شود.

رحمتی همچنین افزود: برخی از پرونده‌های معاونت املاک و اراضی باید در معاونت حقوقی رسیدگی می‌شد که این کار نیز اطاله زمان و طولانی شدن رسیدگی به شکایات مردم را در پی داشت، همچنین برخی کارهای شبه قضایی معاونت املاک و اراضی به معاونت حقوقی منتقل می‌شد، که امیدواریم با تاسیس دفتر حقوقی در این معاونت این مشکلات نیز مرتفع شود.

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم در راستای همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر و رسیدگی به شکایات مردم، دو معاونت املاک و اراضی و حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در یک محیط مستقر شوند تا شاهد رشد کیفیت، پیشرفت، تعالی و کسب رضایت مردم باشیم.

انتهای پیام/282/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد بهره وری موقوفات موقوفات آستان قدس رضوی معاونت املاک و اراضی رسیدگی به شکایات راه اندازی دفتر حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قلندری با تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده، اعلام کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تأسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

کد خبر 6086186

دیگر خبرها

  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان