Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرده که یک فروند جنگنده «اف۱۶» ترکیه، یک فروند «سوخو ۲۵» نیروی هوایی این کشور را سرنگون کرده است. با این حال معاونت اطلاع رسانی ریاست جمهوری ترکیه این ادعای ارمنستان را رد کرد.

به گزارش یورونیوز؛ ترکیه در پی آغاز درگیری‌های نظامی از روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) بین ارمنستان و آذربایجان آشکارا حمایت کامل خود را از آذربایجان اعلام کرد و ایروان، آنکارا را به مداخله سیاسی و نظامی در درگیری ها در منطقه ناگورنو قره باغ متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌های خبری از کشته شدن خلبان جنگنده «سوخو ۲۵» ارمنستان خبر داده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0038sR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد

وزارت بازرگانی ترکیه به طور قاطعانه آنچه اخیراً در رسانه‌ها مبنی بر صادرات سلاح و مهمات ترکیه به رژیم صهیونیستی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

براساس گزارش آناتولی، این وزارتخانه در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه این ادعا‌ها بی اساس است، تاکید کرد که صادرات سلاح یا مهمات از ترکیه به رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مجاز نیست. 

او افزود: عبارات مندرج در عناوین بند‌های جدول تعرفه گمرکی عمدا دستکاری و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و اخبار منتشر شده در این راستا جنبه تمسخر آمیز و ساختگی دارد.

 این وزارت خانه ترکیه‌ای افزود: هیچ گونه فعالیت نظامی بین کشورمان و اسرائیل اعم از آموزش و رزمایش نظامی یا همکاری در حوزه صنایع دفاعی وجود ندارد.

 این وزارتخانه تاکید کرد که ترکیه همچنان در کنار فلسطین و آرمان فلسطین ایستاده و به حمایت از آن ادامه می‌دهد.

در ادامه بیانیه وزارتخانه ترکیه‌ای آمده است: ترکیه به تلاش خود برای ارائه همه اشکال کمک و حمایت به فلسطینیان در غزه و از طریق همه کانال‌ها ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد که قطعنامه آتش بس صادر شده توسط شورای امنیت سازمان ملل در اسرع وقت اجرایی شود.

 روز دوشنبه، شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه‌ای را با حمایت ۱۴ کشور (از ۱۵ کشور) به تصویب رساند که خواستار آتش بس «فوری» در غزه در ماه رمضان شد که منجر به آتش بس «دائمی و پایدار» شد، در حالی که آمریکا از رای دادن به آن خودداری کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد