Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@13:35:23 GMT

برگزاری نخستین کنگره ملی "سوگواره ایل" در یاسوج

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۷۰۰

برگزاری نخستین کنگره ملی 'سوگواره ایل' در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا دولت‌آبادی اظهار کرد: نخستین کنگره ملی شعر آئینی "سوگواره ایل" در یاسوج برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوع مفاهیم و ارزش‌های عاشورا و اربعین، شعر آئینی در ادعیه، مناجات و مفاهیم قرآن و عترت، شعر آیینی و مقاومت بیداری اسلامی، پیامبر و اهل بیت (ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جشنواره در دو گروه سنی نوجوانان (۱۲ تا ۲۰ سال) و جوانان (۲۰ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اشعار ارسالی در دو بخش سپید و کلاسیک ارزیابی می‌شود ادامه داد: هر شاعر می‌تواند در هر بخش ۳ اثر ارسال کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان گفت: آثار ارسالی نباید در مجموعه‌ای به چاپ رسیده باشد و همچنین باید در قالب فایل word با خط B nazanin اندازه ۱۴ باشد.

دولت آبادی افزود: مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه ٩٩ است و علاقه مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس یاسوج ایل سوگوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد

 با اتمام داوری آثار از بین ۵۰۰ اثر ارسالی از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید اسامی برندگان این دوره به شرح ذیل اعلام شد: 

 در بخش ویژه  اثر فائزه نخعی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. 

 احمد صیفوری،  مهدی امین زاده  و مهلا جنابی  به ترتیب رتبه های اول تا سوم این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید را به دست آوردند. 

بیشتر بخوانید: 

جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می شود 

 در این دوره از جشنواره  آثار طا‌ها مختارآبادی، فاطمه محمدی از قم ، معصومه یحیی زاده، ساجده حاج حسینی از نوق و محمدرضانقی ماهانی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند. 

اولین جشنواره ملی راوی خورشید، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کرمان با هدف روایتگری از گوشه و کنار این حماسه مردمی در بخش های مستند و عکاسی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی