Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از زمین‌های طرح اقدام ملی مسکن در جمع خبرنگاران،  اظهار داشت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان از سه مجموعه موقوفه در شهرستان قزوین بازدید به عمل آمد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: به دنبال این بازدید مقرر شد که در صورت امکان، براساس تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت راه و شهرسازی این اراضی در راستای طرح اقدام ملی مسکن واگذار شود و در اختیار خانواده‌های متوسط جامعه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی گفت: امیدواریم واگذاری زمین‌های موجود سبب تسریع در ساخت و ساز پروژه اقدام ملی مسکن و در نتیجه آن خانه دار شدن مردم استان قزوین به قیمت مناسب و منطقی شود.
این مسوول عنوان کرد: امروز از سه مجموعه در شهر اقبالیه با ۱۱ هزار متر مربع، یک قطعه زمین در ناحیه منفصل شهری چوبیندر با ۱۰ هزار متر مربع و یک مجموعه در شهر قزوین با ۱۰ هزار متر مربع بازدید شد و امیدواریم که با تفاهمی که وجود دارد و با توجه به نیاز جامعه به مسکن ارزان قیمت در این سه مجموعه مسکن احداث شود.
 مجیدی گفت: براساس این واگذاری‌ها احیای موقوفات هم انجام می‌شود که براساس آن می‌توانیم نیت‌های واقفان را در زمینه فعالیت مذهبی و فرهنگی ساری و جاری کنیم.  
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: امروز مجموعه اوقاف استان قزوین از اینکه سهمی در راستای خانه دار شدن مردم دارد بسیار خوشحال است و امیدواریم این واگذاری سبب خانه دار شدن افراد متوسط جامعه در این وضعیت اقتصادی شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین سازمان اوقاف و امور خیریه طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن اوقاف و امور خیریه اقدام ملی مسکن استان قزوین سه مجموعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیامک پزشکی فر افزود:  یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.   رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.   وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.   پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی