Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمد بذرافشان با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح  «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها با همکاری اداره‌کل پست فارس اجرا می‌شود.

وی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمانی مراسم جشن عاطفه‌ها با ایام محرم و صفر، این جشن با عنوان شور عاطفه‌ها و متفاوت از هر سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرافشان افزود: در همین راستا و در جهت مشارکت حداکثری مردم نیک اندیش، تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین کمیته امداد و اداره کل پست استان منعقد شد که علاوه بر ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، اداراه پست نیز در این کار معنوی کمیته امداد را همراهی و همیاری نماید.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس این طرح با عنوان «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ مهرماه، خودروهای اداره پست با نصب پوستر طرح مذکور هدایای مردمی را در سطح شهر جمع‌آوری و با انتقال به ادارات کمیته امداد به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسانند.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: در این طرح ۴۰ دفتر پستی در سطح استان ( ۱۱ دفتر در شهرستان شیراز و ۲۹ دفتر در سایر شهرستان‌های استان) و در بخش خصوصی نیز ۵۰۰ دفتر پیشخوان دولت با کمیته امداد استان همکاری خواهند کرد.

مدیر کل امداد فارس در پایان مردم نیک اندیش استان می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند که از طریق سایت کمیته امداد فارس قابل دسترسی است.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد فارس فارس اداره کل پست فارس نیکوکاری شور عاطفه ها کمیته امداد عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح

دریافت 12 MB کد خبر 6081003

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس