Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش از مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز سه شنبه 8مهرماه99 در این آیین اظهار داشت:« ترویج گردشگری ورزشی نقش بسزایی در توسعه فرهنگی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد دارد.»

صفایی افزود: «استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های ورزشی و گردشگری ظرفیت بسیار مناسبی دارد و گردشگری ورزشی در واقع منبع سرشار سلامتی و بستر مناسبی برای سود آوری و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تصریح کرد: «تیم هندبال بنام خاییز دهدشت معرف ظرفیت‌های طبیعی استان بوده و منقش شدن پیراهن این تیم به اصطلاح اثر تاریخی بلادشاپور نقش بسزایی در معرفی گردشگری ظرفیت های گردشگری استان دارد.»

تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در لیگ برتر هند بال کشور است در اولین حضور خود در لیک برتر سال گذشته رتبه سوم کشور را کسب کرد.

بلادشاپور نام بافت قدیمی شهر دهدشت در جنوب غربی ایران است. دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه است و در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده‌است. بلادشاپور در ناحیه گرمسیری غرب استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه شهر دهدشت واقع است.

بلادشاپور به عنوان یکی از مراکز سکونت در دوره صفوی و بازرگانی با بندرهای جنوبی، نقش مهمی در اقتصاد و بازرگانی زمان خود داشته‌است.

بافت قدیمی بلاد شاپور با 35 هکتار وسعت یکی از بزرگترین بافت‌های تاریخی ایران به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی هندبال رونمایی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • نشست چیستی و چرایی فرهنگ و هویت عشایری در دهدشت برگزار شد
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت