Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم برای نخستین‌ بار از نظر تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا نسبت به جمعیت از ایالات متحده آمریکا پیشی گرفته است و با وجود قرنطینه کامل اراضی اشغالی، این ویروس همچنان به شکل خطرناکی در حال گسترش و شیوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، وزارت بهداشت دولت رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در گزارش روزانه خود درباره آمار مبتلایان به کرونا اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی بعد از انجام ۸۱۰۵ آزمایش افراد مشکوک به مبتلا، ۱۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در اراضی اشغالی شناسایی شد در حالی‌که مجموع بیماران کووید-۱۹ در اراضی اشغالی به ۲۳۳ هزار و ۵۵۴ نفر رسیده تعداد ابتلاهایی که وضعیت‌شان خطرناک است به ۷۵۵ مورد و تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا به ۱۵۰۷ تن رسید.

یولی ادلشتاین، وزیر بهداشت دولت رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی درباره افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در اراضی اشغالی گفت که وزارت بهداشت این رژیم برای سناریوهای دشوار به دلیل افزایش شمار مبتلایان آماده می‌شود.

وی همچنین از احتمال شمار مبتلایانی خبر داد که در وضعیت دشوار این بیماری قرار دارند.

ادلشتاین در ادامه تأکید کرد که قرنطینه متوقف نخواهد شد و هیچ سناریویی برای کاهش ممنوعیت‌ها طی ۱۰ روز آتی وجود ندارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مرگ و میر ناشی رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حزب الله لبنان اعلام کرد شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

در همین ارتباط مقاومت اسلامی حزب الله اعلام کرد که در واکنش به کشتار حنین، شهرک «مارگلیوت» با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی حزب الله همچنین اعلام کرد که سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک المناره در ساختمانی که در آن مستقر بودند، هدف گرفته شدند.

رسانه‌های نظامی در مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده‌اند که تا کنون ۱۹۹۸ عملیات در جبهه‌های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق طی ۲۰۰ روز انجام شده است.

پیشتر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «مرگلیوت» شلیک شده و آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و حمله توپخانه‌ای ارتش این رژیم به اطراف «حولا» و «وادی شبعا» در جنوب لبنان خبر داد.

کد خبر 6087108

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی+ فیلم
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود