Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@00:15:28 GMT

آتش‌سوزی در یک ناو آمریکایی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۱۲۹

آتش‌سوزی در یک ناو آمریکایی

خبرگزاری فارس: به دنبال وقوع آتش سوزی در یک ناو جنگی آمریکایی در روزهای گذشته سیزده ملوان کشتی جنگی متعلق به ناوگان هفتم دریایی آمریکا مجروح شدند.

به نوشته وبگاه «استرایپس» این حادثه پنجشنبه گذشته رخ داد و روز دوشنبه رسانه ای شد. سخنگوی ناوگان هفتم دریایی آمکریکا دوشنبه شب به وقت محلی مدعی شد در جریان این آتش سوزی سیزده ملوان ناو موشک‌انداز «آنتیتام» آسیب مختصر دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ناوگان هفتم دریایی آمریکا گفت که این آتش سوزی در موتورخانه این ناو موشک‌انداز رخ داد و بلافاصله خاموش شد. وی همچنین از انجام تحقیقات در این زمینه خبر داد. ناو آنتیتام که در دریای فیلیپین حضور دارد طی روزهای گذشته با ناو «یو اس اس دونالد ریگان» بازگشته بود و یک رزمایش مشترک انجام داد.

این دومین حادثه آتش سوزی در ده روز اخیر برای نیروی دریایی آمریکاست. روز ۲۰ سپتامبر نیز پنج نظامی نیروی دریایی آمریکا در جریان اطفای حرق در کشتی «یواس‌سی‌جی‌سی وائشه» مجروح شدند.

چندی قبل نیز چند ناو آمریکایی از جمله «یو اس اس بونهام ریچارد» دچار آتش سوزی شدند.ناو بونهام ریچارد در پایگاه نیروی هوایی «سن‌دیه‌گو» در ایالت کالیفرنیا پهلو گرفته بود و در لحظه حادثه ۱۶۰ سرنشین داشت

منبع: فردا

کلیدواژه: آتش سوزی ناو آمریکایی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش

یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش رژه برگزار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس؛ همزمان با مراسم رژه یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن اسلامیمان، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین ماه، یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه دریایی در آبهای خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند. 

همچنین در مراسم رژه امروز بندرعباس، واحدهایی از یگان‌های موشگی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی های مرطوب السابعات، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحدهایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل خلیج فارس، مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی