Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، طلایی پوشان دیار نصف جهان پس از بازگشت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر ، با استراحتی کوتاه تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر محرم نویدکیا سرمربی این تیم برای حضور قدرتمند در بیستمین دوره لیگ برتر کشور وجام حذفی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بعدازظهر نیز محمود کریمی به کادرفنی سپاهان اضافه شد تا بار دیگر زوج طلایی محرم ومحمود که در دهه هشتاد برای سپاهان افتخار آفرینی کردند ، بار دیگر اما اینار در قامت مربی ، سالهای پرفروغ گذشته را با طلایی پوشان جویای نام تکرارکنند.

سپاهان که فصل نقل و انتقالات را با جذب دانیال اسماعیلی فر ومحمدنژاد مهدی و تمدید قرارداد برخی دیگر از بازیکنان آغاز کرد با اضافه نمودن رحمان احمدی ، محمود کریمی و علیرضاربانی به کادر فنی خود ، بیش از پیش امیدوار به حضور قدرتمند در لیگ برتر کشور است .

امید آن میرود مسئولان وزارت بهداشت و برگزارکنندگان مسابقات فوتبال لیگ برتر تدابیری را بیاندیشند تا بار دیگر با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد حضور علاقمندان به فوتبال در ورزشگاهها باشیم و هواداران طلایی دل بتوانند از نزدیک مصاف شاگردان محرم نویدکیا را با رقبا نظاره گر باشند.

 

 

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمرینات سپاهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • صدر جدول طلایی شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)