Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اشتغال و مسکن فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید تامین شود که این طرح به صورت مستقل و با همراهی کمیسیون ایثارگران مجلس به قوه مقننه ارائه شده و در هفته آینده بررسی آن در مجلس آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سعید اوحدی عصر روز سه شنبه در سفر به اردبیل و دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: طرح اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان از سوی کمیسیون ایثارگران مجلس به قوه مقننه ارائه شده است و مشکل جامعه ایثارگران باید در درون استان ها و به صورت حضوری مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت به مردم خدمت به اسلام است، افزود: اردبیل استان حضرت عباس(ع) است و پنجمین استان برای خدمت و حل مشکلات در سفرهای استانی انتخاب شده است،بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا هر هفته در یک استان حاضر شده و نسبت به بررسی مسائل و مشکلات این قشر اقدام کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه برای حل مشکل درمان ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان مصمم هستیم، گفت: با دستور مستقیم رئیس سازمان برنامه و بودجه تمامی بدهی های بیمه ای پرداخت شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

اوحدی با اشاره به وضعیت کرونایی موجود در کشور، ابراز داشت: طبق تفاهمنامه با وزارت بهداشت و درمان امسال تزریق واکسن آنفلوآنرا در منازل انجام شده و نیازی به مراجعه این قشر به مراکز درمانی نیست.

وی تصریح کرد: پدران و مادران شاهد بالای ۶۰ سال، جانبازان بالای ۲۵ درصد، همسران شاهد بالای ۶۰ سال و ... در منازل واکسینه خواهند شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی رهنما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی با بیان فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ با بهرمنده از مراجع تصمیم‌ساز شاهد اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای حل مشکلات ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص این واحد دانشگاهی گفت: واحد تربت‌حیدریه با بیش از۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو، حدود ۴۰ درصد از متقاضیان تحصیل در آموزش عالی تربت‌حیدریه و شهرستان‌های همجوار در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

محمد حاتمی افزود: خدمت به خانواده‌ شاهد و ایثارگر افتخاری بوده و وظیفه ما تا حد امکان برطرف کردن مشکلات تحصیلی آنان است.

دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران هیچ تهدیدی هراس ندارد

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:‌ دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران قوی از هیچ تهدید نظامی، امنیتی و اقتصادی هراسی ندارد و این برای ما ارزشمند است.

عابدین عابدی با تأکید زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد:‌ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب ما شده و باید برای حل مشکلات آموزشی و ابهامات بخشنامه‌ای این قشر تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های سایر واحد‌های دانشگاهی دانست و از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فرهنگی و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر استان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا