Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم رعد پدافند هوایی فسا به علت بحران کمبود امکانات و منابع مالی دست و پنجه نرم می‌کند و رمقی هم برای تمرین و ادامه کار ندارد و این تیم بدون کمک مسئولان امسال نمی‌تواند نتایج خوبی را در سطح کشور کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی گفت: امسال کمک‌های موردی مسئولان باعث شد علاوه بر رفع درصدی از مشکلات نتایج خوبی هم از سوی بازیکنان این تیم کسب شود، اما این کافی نیست و باید این کار ادامه داشته باشد.

مدیر تربیت بدنی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز که به منظور بررسی و پیگیری مشکلات این تیم از نزدیک شاهد انجام تمرینات این تیم بود، گفت: تیم رعد پدافند هوایی فسا دو سال است که در رقابت‌های دسته یک کشور می‌درخشد و این تیم نیاز جدی به کمک مسئولان استانی و شهرستانی دارد.

سرهنگ صانعی افزود: در صورت عدم حمایت از این تیم ما امتیاز این تیم را به یکی دیگر از شهر‌های استان فارس یا استان‌های دیگر واگذار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مالی کمبود اعتبارات تیم بسکتبال فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 74 ژنرال زویکا هایموویچ فرمانده پیشین پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ژوئن 2021 به تحلیل محور مقاومت به عنوان ائتلاف نظامی منطقه‌ای ایران پرداخته بود که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به دلیل عدم درک روابط محور مقاومت، آن را جنگ نیابتی می‌خوانند. او شیوه رویارویی کنونی ایران را پیش بینی کرده بود. بخش‌های کلیدی تحلیل مسئول پیشین دفاع هوایی اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • آسمان ایران امن تر از همیشه
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • ببینید | ایران چگونه پدافند هوایی اسرائیل را فریب داد؟
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید