Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴۸ نفر از نمایندگان برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کردند که ۳۰ نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی این فراکسیون انتخاب شدند.

همچنین اعضای هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس یازدهم مشخص شدند و محمد باقری، نماینده مردم بناب به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی فرشادان و سید کاظم دلخوش به عنوان نواب اول و دوم این فراکسیون و همچنین ذبیح الله اعظمی به عنوان دبیر اول و محمدعلی محسنی بندپی به عنوان دبیر دوم فراکسیون مستقلان ولایی مجلس یازدهم انتخاب شدند.

همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان کارپرداز فراکسیون مستقلان ولایی مجلس یازدهم انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم فراکسیون مستقلان ولایی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کرده‌اند +فیلم

یک زمانی تعداد احزاب در کشور به بالای ۲۰۰ حزب رسید! در کنار احزاب، ائتلاف‌ها و جبهه‌ها شکل گرفته است. احزاب در ایران باید دنبال حجت شرعی باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میزگرد انتخاباتی با عنوان «احزاب و حکمرانی سیاسی» امروز (دوشنبه ۲۷ فرورین) با حضور عبدالحسین روح‌الامینی (نماینده دوره یازدهم مجلس) و مجتبی زارعی (نامزد دوره دوازدهم مجلس) به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی(ره) برگزار شد.

 

عبدالحسین روح الامینی در ابتدا گفت: قانون احزاب نقص جدی دارد و باید اصلاح شود. یک کشور نمی‌تواند بیش از ۱۰۰ حزب داشته باشد! وی افزود: یک زمانی تعداد احزاب در کشور به بالای ۲۰۰ حزب رسید! در کنار احزاب، ائتلاف‌ها و جبهه‌ها شکل گرفته است. احزاب در ایران باید دنبال حجت شرعی باشند.

وی گفت: حداقل تشکیل یک حزب سراسری کشوری تشکیل جلسه ۳۰۰ نفره است که خیلی کم است و باید اصلاح شوند. با ضوابط ساده پروانه خیلی از احزاب تمدید نشد.

 

 برخی احزاب به همراه اعضای خود داخل یک فولکس واگن جا می‌شوند!

زارعی گفت: جامعه مدنی در ایران ضعیف است. احزاب جزو فراریان از وزارت کشور هستند برای اینکه قدرت برگزاری یک مجمع را ندارند! به آن‌هایی که می‌گویند حکومت مانع کار حزبی است باید گفت احزاب خود مانع کار خود هستند.

وی ادامه داد: آقای روحانی که کمتر حرف راست می‌گفت، یک حرف راست زد و گفت احزاب دم انتخابات کرکره را بالا می‌دهند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


زارعی با بیان اینکه دل‌مان برای حزب جمهوری تنگ شده است، گفت: احزاب به باند تنزل پیدا کردند. خطر آینده در بین اصولگرایان را تقلیل گفتمان‌ها به باند‌ها می‌دانم
نامزد دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم افزود: احزاب چه اصولگرا چه اصلاح طلب به گعده تبدیل شدند و به باند تنزل پیدا کردند هر چند استثنا هم داریم.

 

سفیر سرایدار اتاق نیست!

زارعی گفت: سفیر باید صلاحیت تخصصی داشته باشد. چطور رئیس دانشگاه یک منطقه دور افتاده باید در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی رای بیاورد، ولی برای انتخاب یک سفیر، هیچ نظرخواهی از کمیسیون امنیت ملی نمی‌شود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی ادامه داد: سفیر باید صلاحیت تخصصی داشته باشد و ملاک تنها صلاحیت فردی و انقلابی نیست سفیر نماینده یک کشور است که نه تنها باید تحریم‌ها را دور بزند بلکه باید برای تولید تنفس ایجاد کند. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را دانش بنیان ندیدم.

 

مجلس دوازدهم از جار و جنجال و حاشیه سازی فاصله بگیرد!

عبدالحسین روح الامینی گفت: مجلس دوازدهم باید از جار و جنجال و حاشیه سازی و خروج از متن دستور کار، دو دستگی و چند دستگی‌های جعلی، نفرت پراکنی و پرداختن به حواشی فاصله بگیرد.

وی افزود: مردم نتیجه عملکرد مجلس را ببینند قطعا مشارکت شان در انتخابات بیشتر می‌شود. زارعی گفت: مجلس یازدهم انقلابی است، ولی ما مجلس انقلابی‌تر می‌خواهیم. من هم جزو مخالفین جریانی هستم که می‌خواهد مجلس یازدهم را تخریب کند.
وی افزود: در کنار این، باید تفکر انتقادی نیز داشته باشیم ما باید از میوه شفافیت در مجلس یازدهم می‌چیدیم و مردم در آستانه مجلس دوازدهم به آن توجه و اقبال می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کرده‌اند +فیلم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • باهنر: مجلس یازدهم از رهبر انقلاب ۵ اخطار علنی گرفت
  • تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس برای بررسی و نظارت بر حکمرانی