Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@21:43:50 GMT

فروشنده زن برای لوازم آرایشی در قم الزامی شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۲۷۷

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب این تصمیم را با توجه به "تبعات و آسیب‌های جدی مرتبط با حضور فروشنده آقا در فروشگاه‌های تهیه و توزیع و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی مرتبط با بانوان و در راستای پیگیری مطالبه ها و دغدغه‌های مردم متدین قم و حسب شکایت های متعدد مردمی واصل شده به حوزه دادستانی" ارزیابی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کلیه صنوف آرایشی طبق بندهای ۹ و ۱۸ اساسنامه ضوابط داخلی اتحادیه صنف خرازان و صنوف وابسته استان و در راستای اجرایی شدن بخش هایی از قانون حجاب و عفاف در سطح استان موظف به حضور مباشر خانم با تاییده اداره اماکن در فروشگاه های لوازم آرایشی استان هستند.

این مقام قضایی تاکید کرد: در صورت تخلف واحدهای صنفی، حسب قانون با متخلفان برخورد و در خصوص اخطار کتبی و پلمپ آن اقدام خواهد شد.

در این گزارش به ضرورت حضور فروشنده زن اشاره اما در خصوص این که فروشندگی این لوازم به صورت مشترک از سوی فروشندگان آقا و خانم نیز ممنوع خواهد بود، تصریحی نشده است.

غریب در پایان افزود: مردم می توانند گزارش تخلف های صورت گرفته را به قرارگاه دادسرای عمومی و انقلاب مستقر در دادسرای ساحلی و یا به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ در پیام‌رسان‌ ایتا ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دادستان انقلاب لوازم آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد

بر اساس ابلاغیه دستیار ویژه وزیر صمت، ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت الزامی شد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در نامه لطفی زاده آمده است: نظر به ضرورت برنامه ریزی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور شایسته است دستور فرمائید برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی به صورت خوداظهاری برای سال 1403 حداکثر تا تاریخ 1402/11/20 در سامانه جامع تجارت و در چارچوب دستورالعمل پیوست درج و بر اساس عملکرد سال‌های 1400، 1401 و 1402 و پروانه بهره برداری هر واحد و برنامه کلان تولید هر کالا در کشور برنامه ثبت شده را ابتدا از سوی ادارات کل استان و سپس از سوی دفاتر تخصصی تأیید تا ملاک عمل برای سال 1403 قرار گیرد بدیهی است ادارات کل استانی و دفاتر تخصصی متعهد به نظارت بر اجرای تعهدات واحدهای تولیدی هستند.

 

برای مشاهده راهنمای ثبت برنامه تولید در سامانه جامع تجارت اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال