Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-جنبش کتائب حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای از رد پای سازمان جاسوسی آمریکا در حملات روز‌های اخیر این کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - جنبش کتائب حزب الله عراق در پی حملات راکتی این روز‌های عراق طی بیانیه‌ای خواستار تشکیل کمیته مشترک میان الحشد و وزارت کشور عراق برای تحقیق پیرامون این موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زمزمه بسته شدن سفارت آمریکا در عراق به بهانه حملات راکتی

این جنبش مقاومت وابسته به الحشد الشعبی عراق طی این بیانیه‌ای از وجود رد پای سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در حملات راکتی عراق خبر داد و اعلام کرد: دخالت آمریکا در حمله راکتی مشکوک عصر دیروز به منطقه مسکونی الرضوانیه پایتخت عراق مشهود است و رد پای سیا در عملیات جنایتکارانه الرضوانیه وجود دارد و شواهد علمی زیادی آن را تایید می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات عراق حملات راکتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات عراق حملات راکتی حملات راکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نخست وزیر عراق به واشنگتن در میانه حملات ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرآنلاین  این سفر، نخستین دیدار رسمی او از واشنگتن از زمان تصدی پست نخست وزیری در اکتبر 2022 است. دیدار با رئیس جمهور آمریکا جو بایدن و مذاکرات در مورد مسائل مختلف دو جانبه و منطقه‌ای و احتمالا حملات اخیر ایران به رژیم صهیونیستی از جمله برنامه‌های این سفر است.

همچنین ارتقاء روابط عراقی-آمریکایی به سطح جدیدی در چارچوب فعال‌سازی اصول مندرج در توافق استراتژیک دو کشور نیز بخشی از برنامه های او در این دیدار است. سودانی تأکید کرده است که این موضوع با دستور کار دولت برای اصلاحات اقتصادی و مالی هم‌راستا است.

این سفر در پی تنش‌های اخیر در خاورمیانه و حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل و همچنین تلاش‌های ایالات متحده برای فشار مالی بر روابط بغداد با تهران انجام می‌گیرد. مذاکرات بین ایالات متحده و عراق در مورد پایان دادن به مأموریت ائتلاف از ژانویه آغاز شده و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده ادامه یابد.

به گزارش روزنامه گاردین گفتگوها بین دو کشور نشان‌دهنده تحولات امنیتی در منطقه و تعهد مشترک آن‌ها برای مقابله با چالش‌های مشترک است. این دیدار فرصتی برای انجام گفتگوهای جامع در مورد مسیر روابط عراقی-آمریکایی و شناسایی زمینه‌های همکاری آینده فراهم می‌کند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894812

دیگر خبرها

  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی جز زبان زور و سلاح زبان دیگری نمی‌فهمند
  • جنگ سایه ایران و اسرائیل علنی شد
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی
  • ورود نخست وزیر عراق به واشنگتن در میانه حملات ایران به رژیم صهیونیستی
  • لحظات آغاز حمله راکتی حزب الله به اسرائیل
  • فیلمی از حملات راکتی لحظات پیش حزب‌الله لبنان
  • اعلام آماده باش حزب الله برای جنگ بزرگ با اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۶۸۶ نفر رسید
  • اعلام آماده باش حزب الله برای جنگ بزرگ با اسرائیل