Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات‌ آمریکا در انتخابات سال جاری، اظهارنامه مالیاتی خود را ساعاتی قبل از اولین مناظره انتخاباتی، منتشر کرده است.

این اظهارنامه بیانگر آن است که بایدن و همسرش جیل، درسال ۲۰۱۹ به طور مشترک بیش از ۵۱۷ هزار دلار درآمد داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن‌ها حدود ۳۵۰ هزار دلار مالیات پرداخت و تقریبا ۴۷ هزار دلار بازپرداخت دریافت کرده‌اند.

بایدن ضمن انتشار اظهارنامه مالیاتی خود، از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه نیز خواست تا اظهارنامه مالیاتی‌اش را منتشر کند.

پیش از این روزنامه نیویورک تایمز با استناد به اسناد مالیاتی اعلام کرد دونالد ترامپ که خود را یک میلیاردر موفق می‌داند در سال ۲۰۱۶ تنها ۷۵۰ دلار مالیات داده است!

نیویورک تایمز بر اساس اطلاعات موثق اعلام کرد ترامپ در سالی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده تنها ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است. او در ۱۰ سال از ۱۵ سال اخیر هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است، زیرا به ماموران مالیاتی اعلام کرده بیشتر از آنکه سود کند، در این مدت زیان دیده است.

البته رئیس جمهور آمریکا گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره فرار مالیاتی خود را به شدت تکذیب کرده و گفته است: «این خبر‌ها جعلی است. پس از انتشار اظهارنامه مالیاتی من خواهید دید که این خبر‌ها جعلی است. حقیقت این است که سازمان مالیاتی من را دوست ندارد!»

همچنین «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با بیان آنکه این گزارش امنیت ملی را زیر سوال می‌برد گفته است: اکنون پلوسی در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز گفته است: «ترامپ حدود ۴۰۰ میلیون دلار بدهی دارد. به چه کسی؟ کشور‌های مختلف؟ چه اهرم فشاری آن‌ها دارند؟ خوب برای من این سوالی بزرگ درباره امنیت ملی را بوجود می‌آورد.»

به تازگی «نیک آکرمن»، دادستان سابق آمریکا که در پرونده رسوایی واترگیت نیز نقشی بارز داشت، از احتمال بالای حبس ترامپ و دخترش سخن گفت.

«برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمونت آمریکا، نیز درپیامی توییتری به گزارش اخیر نیویورک‌تایمز درباره فرار مالیاتی ترامپ واکنش نشان داد و نوشت: «دو حالت وجود دارد، یا ترامپ تاجری بد بوده که سال‌ها ضرر کرده یا او متقلب مالیاتی است که سال‌ها از بدهی مالیاتش طفره رفته است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهارنامه مالیاتی نیویورک تایمز مالیاتی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند کنترل توپ زیبا از بازیکنان بزرگ دنیا ببینید لحظات دیوانه وار در جریان مسابقات فوتبال (فیلم) نحوه ورود عجیب تیم ملی ترکمنستان به زمین (فیلم)

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است