Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-احمد سعادتمند برکناری‌اش را از مدیرعاملی استقلال تکذیب کرد.

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با ایسنا، خبر برکنارش‌ از مدیرعاملی باشگاه استقلال را تکذیب کرد و گفت: این اخبار حاصل دسیسه‌های افرادی است که حاضر نیستند خوشحالی استقلال را ببیند.

او ادامه داد: اتفاقات خوبی در راه است. اتفاقاتی که هواداران را خوشحال می‌کند و نوید روزهای خوبی برای استقلال و هوادارانش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعادتمند افزود: ما تا آخرین لحظه، با حمایت هواداران برای‌ نام بزرگ استقلال می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا شادی هواداران را ببینیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری وینگر سپاهان در بازی‌های اخیر روی فرم خوبی قرار دارد و در بازی با ذوب آهن نمایش خوبی ارائه کرد و نفوذهای تاثیرگذاری داشت.

شکاری در سه هفته اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده اما هر زمان که در ترکیب حضور داشته روند هجومی خوبی پیش گرفته و سمت چپ این تیم را در فاز هجومی فعال کرده است.

در این مسابقه شکاری در نیمه دوم نفوذهای خوبی انجام داد اما در ارسال پاس‌های آخر تمرکز کافی را نداشت، شاید اگر سپاهانی ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند و با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند او یکی از مهره های تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و می‌توانست در کنار دیگر بازیکنان هجومی این تیم تاثیرگذارتر باشد.

شکاری در نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرده و دو گل هم برای این تیم به ثمر رسانده، او با ادامه روند خوب خود در ادامه فصل می‌تواند به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شود که در تک مسابقات جام حذفی نقش کلیدی داشته باشد.

سپاهان با حضور رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در سمت راست حملات خوبی شکل می‌دهد و با توجه به نفوذهای کمتر زکی‌پور از سمت چپ او مسئولیت بیشتری برای خلق موقعیت از جناحین دارد و به خوبی در این پست ایفای نقش می‌کند.

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود