Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش جام نیوز، انزور اسماعیلوف مدافع تیم پاختاکور ازبکستان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های ازبکستانی راجع به دیدار برابر استقلال اظهار داشت: وقتی بازیکنان وقتی استقلال به زمین آمدند با صدای بلند بر سر هم فریاد می‌کشیدند و به همدیگر انرژی می‌دادند. آنها احتمالا می‌خواستند روحیه ما را خراب کنند. اما مربی به ما گفته بود که در پست‌هایمان حضور داشته باشیم، بازی خودمان را انجام دهیم و به هم اعتماد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی به ما گفت که در همه پست‌ها قوی هستیم و باید به هم کمک کنیم. نمی‌خواستیم با استقلالی‌ها درگیر شویم و مربیان هم همین را خواسته بودند.

 

وی در ادامه افزود: فقط من نه بلکه همه بازیکنان مقابل استقلال بهترین بازی را انجام دادند. بازیکنان به دنبال گرفتن توپ بودند. اودیل، دراگان و سردار همگی عالی بازی کردند. هر بازیکنی برای دیگری فضا درست می‌کرد. به جاهای خالی می‌رفتیم و فضا را در اختیار می‌گرفتیم.

 

مدافع ملی‌پوش پاختاکور درباره جدال با پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر فیزیکی تیم بسیار خوبی است. آنها خیلی قدرتمند هستند؛ خصوصا روی هوا. در ۲ بازی قبلی آنها پنج گل به ثمر رساندند که چهار گل روی ارسال و ضربه سر بوده است. الان فقط چهار تیم باقی مانده‌اند. همه چیز در یک بازی مشخص می‌شود و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. السد هم تیم بسیار خوبی بود اما تیمی که فردا باید با آن بازی کنیم توانسته السد را شکست دهد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس باید در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا(چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پاختاکور ازبکستان نیوز مدافع بازیکن ازبکستان یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است