Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@09:02:18 GMT

۱۰۹ هزار واحد؛ خانه خالی شناسایی شده

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۵۲۲

۱۰۹ هزار واحد؛ خانه خالی شناسایی شده

با شروع عملیات اجرایی سامانه ملی املاک و اسکان در مرحله اول ۱۰۹ هزار واحد خالی تاکنون شناسایی شده است. (منبع)

پربیننده ترین ۱۱هزار و ۷۷۵میلیارد تومان؛ سهام عدالت فروخته شد ۱.۵ میلیون تومان؛ عیدی امسال کارمندان ۲۵ درصد؛ افزایش حقوق کارمندان در سال۱۴۰۰ ۲۴میلیون تومان؛ متوسط قیمت مسکن در تهران ۹میلیون و ۹هزار تومان؛ ارزش سهام عدالت قابل فروش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن خانه خالی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران/ شناسایی ۲۶۴ کلنی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد احمدی صدر با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه با حکمی که از سوی رئیس جمهور به شهردار تهران داده شده است اقدامات مدیریت شهری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در پیش گرفته شده است، گفت: ضمن همکاری با همه دستگاه‌ها باید بگویم که در مسیر حل آسیب‌های اجتماعی موانعی وجود داشت و بهانه های متعددی از سوی دستگاه‌ها بیان می شد که حل آسیب های اجتماعی اتفاق نیفتد.

وی بیان کرد: ۸۰۰۰ ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر داشتیم اما حالا بیش از ۲۱ هزار نفر در مراکز ماده ۱۶ حضور دارند و حتی ۴۰۰۰ ظرفیت خالی داریم و باید بگویم که اگر این ۱۲ هزار ظرفیت ایجاد شده اتفاق نمی افتاد، این معتادان متجاهر در کف خیابان ها بودند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ایجاد ۱۶ هزار ظرفیت پذیرش برای معتادان متجاهر گفت: یکی از بهانه برای افراد دارای منع پذیرش که شامل افراد دارای بیماری‌های عفونی، زخم باز، صغر و کبر سن هستند، وجود داشت که شهرداری پذیرش تمام این افراد را انجام داد که جمعیت این افراد بین پنج تا هفت هزار نفر می رسد.

احمدی صدر با تأکید بر اینکه اگر ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در محدوده هرندی، دروازه غار، بازار و ... جمع آوری نمی شد این ۱۲ هزار نفری که جذب شده بودند مجددا به این پلاک قرمزها بر می‌گشتند، گفت: بیش از ۳۸۰ خانه را برای این افراد ناامن کرده و بلوک کشی کردیم.

وی افزود: ۸۲ کلنی که محل تجمع ۵۰ تا ۳۰۰ نفره معتادان بودند و ۱۸۲ کلنی با جمعیت تا ۵۰ نفر، دیگر امروز وجود ندارند و جمع آوری شدند و باید بگویم که در محدوده هایی همچون میدان محمدیه، راه آهن، خلازیر و ... مکان هایی وجود داشت که مردم نمی توانستند از آنجا عبور کنند و حالا با اقداماتی که در مورد جمع آوری معتادان صورت گرفته این معضلات حل شده است.

احمدی صدر با تأکید بر اینکه سازمان بهزیستی در ساماندهی کودکان کار و خیابان وارد شده است، افزود: این موضوع مطرح شد که جمع آوری وظیفه پلیس است و شهرداری خودرو در اختیار آنها قرار داد و یک ساختمان سه طبقه برای غربالگری کودکان کار اختصاص دادیم و حتی ظرفیتی ایجاد کردیم که خانواده های اتباع در آنجا بخوابند و رد مرز شوند و اقدامات مختلفی انجام دادیم و اگر فکر می کنید کاری انجام ندادیم، به ما بگویید اما دقت داشته باشید که اگر معتاد را جمع آوری کنید، اما خرده فروش جمع آوری نشود فایده ای ندارد و ساماندهی معتادان و خرده فروشان یک زنجیره است که باید با هم دنبال شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • حفاظت از خانه با پینت بال و گاز اشک آور!
  • مالیات خانه‌های خالی و لوکس در حد هیچ!
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران/ شناسایی ۲۶۴ کلنی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • ریزش سنگین شاخص کل بورس +نقشه
  • ریزش شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد