Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به جدیدترین وضعیت بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته یک مورد فوتی دیگر به فوت شدگان با تست مثبت قطعی کرونا اضافه شد.

او با اشاره به مشخصات فرد فوت شده، تصریح کرد: آقا ۸۸ ساله ساکن بلغان، بستری در بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه موارد مثبت بستری ۵ نفر است، اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان از بیماری کووید ۱۹ در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۲ هزار و ۷۳۰ مورد است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهروندان فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند، افزود: مردم در خانه بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه بیرون آیند.

اسروش ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تا روز سه شنبه ۸ مهرماه، به ۵۳هزار و ۸۹۶ نفر رسیده است و ۹۸۴ نفر جان خود را دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا مبتلایان به کرونا ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد.

به گزارش ایسنا، طی حکمی امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی دبیر رسانه ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس امیرمحمد فراهانی

سرپرست محترم روابط عمومی معاونت آموزشی احتراما باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می گردید. امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه