Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز ( چهارشنبه ۹ مهرماه) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های امروز صفحه نخست روزنامه ها ویروس کرونا کرونا ویروس ماسک بهداشتی دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سناریو خوشبینانه و بدبینانه اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳

سعید مسگری در یادداشتی نوشت: فکر می‌کنم مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده شرایط اقتصاد ایران در سال پیش رو، انتظارات تورمی است. این عامل می‌تواند دو حالت کاملا مختلف برای وضعیت اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ رقم بزند.

وی در یادداشتی در فضای مجازی به دو سناریو درباره اقتصاد ۱۴۰۳ اشاره کرد و نوشت: سرنوشت اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ در دست انتظارات تورمی است.

مسگری افزود: اگر شوکی (انتخاب ترامپ، تغییر نرخ‌ها و قیمت‌های اساسی و...) رخ ندهد، انتظارات تورمی تغییر چندانی نخواهد کرد و در کل شرایط اقتصادی نسبتا مشابه سال ۱۴۰۲ خواهد شد.

این اقتصاددان تصریح کرد: اما اگر شوکی رخ دهد، انتظارات تورمی شعله‌ور و جهش ارزی و بی‌ثباتی بازار‌ها آغاز می‌شود و نیمه‌دوم سال شرایط اقتصادی بسیار دشوار خواهد شد.

مسگری در ادامه متذکر شد: فکر می‌کنم مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده شرایط اقتصاد ایران در سال پیش رو، انتظارات تورمی است. این عامل می‌تواند دو حالت کاملا مختلف برای وضعیت اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ رقم بزند.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی شرایط کلی اقتصاد ایران هم بسیار سخت و هم بسیار آسان است. احتمال رخ دادن حالتی متفاوت از دو حالت مذکور بسیار اندک است و از این حیث پیش‌بینی سناریو‌های پیش رو چندان دشوار نیست، اما هیچ‌کس نمی‌تواند با قطعیت نسبتا بالا پیش‌بینی کند که کدام‌یک رخ خواهد داد.

مسکری تاکید کرد: راهکار منطقی و کم‌ریسک این است که برای حالت بدبینامه خود را آماده کنیم.

دیگر خبرها

  • دو سناریو خوشبینانه و بدبینانه اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیلگری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • روسیه : غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳؛ هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم....
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران