Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:06:48 GMT

اعتراف بزرگ لیونل مسی؛ پرچم سفید کاپیتان!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۷۳۱

اعتراف بزرگ لیونل مسی؛ پرچم سفید کاپیتان!

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا مدعی شد همیشه تنها هدفش پیشرفت این باشگاه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان عجیبی را سپری کرد و حدود یک قبل با تمام توان در تلاش برای جدایی از بارسلونا بود. به نظر می رسید این بار خواسته او مبنی بر رفتن از بارسا قطعی باشد و منچسترسیتی نیز برای خرید این ستاره بزرگ و پرافتخار وارد عمل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نهایت لیونل مسی در مصاحبه ای مدعی شد برای عدم ورود به درگیری های حقوقی تصمیمش را تغییر داده و یک سال دیگر در نوکمپ خواهد ماند.

 

 

اما به نظر می رسید لیونل مسی همچنان از شرایط ناراضی باشد و او حتی هنگام جدایی لوییس سوارز نیز پیامی طعنه آمیز منتشر کرد. اما حالا لیونل مسی در مصاحبه ای مدعی شد اشتباهات خود را قبول می کند و تنها راه حل پیشرفت باشگاه اتحاد خواهد بود.

 

لیونل مسی گفت: "بعد از این همه اختلاف نظر، می خواهم این مسائل را دیگر تمام کنم. ما همه بارسایی ها باید با هم متحد باشیم و به این فکر کنیم که بهترین روزها برای بارسلونا در راه است. من اشتباهات خودم را می پذیرم، اما اگر هر اتفاقی رخ داده تنها قصد من قوی تر شدن و بهبود شرایط باشگاه بوده است.

 

من می خواهم برای همه اعضای باشگاه و کاتالان هایی که هواداران ما هستند پیامی ارسال کنم. اگر در مقطعی کاری انجام داده و یا حرفی زده ام، تنها بهترین ها را برای بارسلونا می خواستم. تنها راه رسیدن به اهدافمان این است که تعصب و شور و اشتیاق خود را برای کسب موفقیت افزایش دهیم، باید همیشه متحد بمانیم و در یک مسیر حرکت کنیم."

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو