Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صاحبقرانی با بیان این که ما در روز های پایانی ماه صفر برنامه هایی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهیم کرد، گفت: با این حال توصیه می کنیم که مردم اصلا به مشهد سفر نکنند.

«حجت الاسلام هادی صاحبقرانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا عزاداری ها در دهه پایانی ماه صفر متفاوت خواهد بود و ما امکان برگزاری آن ها را هم چون سال های گذشته نداریم؛ سال های گذشته همه تلاشمان را می کردیم تا از زائران امام رضا(ع) بهترین میزبانی را به ارمغان آوریم اما متاسفانه این امر برای ما در حال حاضر ممکن نیست؛ بنابراین از مردم عزیز خواهش می کنیم به شهر مشهد سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که مهم ترین مشکل ما در میزبانی از زائران مسئله اسکان آن ها است، افزود: توصیه جدی می کنیم که مردم به مشهد سفر نکنند، زیرا نبود زیر ساخت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مسئله اسکان،‌ ما را برای مقابله با ویروس کرونا با مشکل مواجه خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: ما پیشنهاداتی به آستان قدس رضوی ارائه کردیم تا حال و هوای امام رضایی در شهرهای دیگر کشور ایجاد شود؛ اجرای زیارت نیابتی و اجرای طرح زیرسایه خورشید در ایام پایانی ماه صفر این پیشنهادات هستند؛ با اجرای این پیشنهاد ها حال و هوای امام رضایی بیشتری در شهرهای کشور حاکم می شود و مردم از راه دور حرم مطهر را زیارت می کنند.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی با اشاره به این که این جا مشهد الرضا(ع) است و ما باید برنامه های جایگزینی هم داشته باشیم؛ گفت: شهر امام رضا(ع) باید در هر شرایطی آماده باشد؛ ما برنامه هایی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهیم کرد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد:به طور مثال به هیچ دسته عزاداری اجازه دسته روی نخواهیم داد اما در خیابان های منتهی به حرم رضوی در روز های پایانی ماه صفر مراسم عزاداری خواهیم داشت؛ مراسم عزاداری در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

 

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا برنامه های دهه پایانی صفر مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عزاداری ماه صفر دهه پایانی ماه صفر پروتکل های بهداشتی پایانی ماه صفر سفر نکنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است