Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری المیادین با پخش زنده از محلی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی بود موشک های مقاومت در آن نگهداری می شود، این ادعای نتانیاهو را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه خبری المیادین سه شنبه شب با پخش زنده از محلی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا داشت محل نگهداری موشک های مقاومت است، این ادعا را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد عفیف» مسئول تبلیغات رسانه ای حزب الله هدف از این اقدام را تکذیب ادعاهای نتانیاهو عنوان کرد و گفت: ما خواستیم با این اقدام ادعاهای نتانیاهو را تکذیب کنیم.

عفیف افزود: نتانیاهو سعی بر بیان اظهارات تحریک آمیز دارد و این یک تاسیسات صنعتی طبیعی در این منطقه است.

وی ادامه داد: تاسیساتی که نتانیاهو درباره آن حرف می زد الان به روی همگان باز است. تمام اتهامات دشمن دروغین و جعلی است.

عفیف تاکید کرد: اتهامات نتانیاهو برای تحریک علیه حزب الله و بخشی از جنگ روانی است.

این در حالی است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هم در سخنرانی سه شنبه شب خود تصریح کرد: نتانیاهو مدعی است که حزب الله موشک‌هایی در نزدیکی ایستگاه گاز انبار کرده است؛ روابط عمومی حزب الله از رسانه‌ها خواهد خواست که به مکانی که نتانیاهو مدعی است بیایند تا دروغ نخست وزیر رژیم صهیونیستی روی آنتن زنده فاش شود.

نصرالله تاکید کرد: ما موشک‌ها را در بندر بیروت و نزدیک ایستگاه گاز قرار نمی‌دهیم و خوب می‌دانیم که موشک‌هایمان را کجا قرار دهیم. روابط عمومی حزب الله ساعت ۱۰ شب به وقت محلی در منطقه الجناح-الووزاعی برای اطلاع از واقعیت وضع آنجا و کشف دروغ نتانیاهو برنامه رسانه‌ای دارد.

وی افزود: اقدامات ما با هدف آگاهی بخشی به لبنانی هاست و اینکه ما موشک‌هایمان را در میانه خانه‌ها قرار نمی‌دهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب فشارها بر رهبران حماس برای ترک قطر

یک منبع فلسطینی نزدیک به حماس تاکید کرد که اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های خارجی و عربی در خصوص فشار بر رهبران این جنبش جهت ترک قطر صحت ندارد.

به گزارش مشرق، یک منبع فلسطینی نزدیک به حماس در گفتگو با المیادین گفت: شایعات مطرح شده در این زمینه، جنگ رسانه‌ای به منظور اعمال فشار بر رهبران این جنبش در سایه پایبندی آن به خواسته توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه به عنوان پیش زمینه توافق مبادله اسرا است.

رسانه‌های صهیونیستی و غربی در به راه انداختن جنگ روانی علیه مقاومت مدعی فشارها بر رهبران مقاومت فلسطین برای ترک دوحه شده‌اند که از نظر تحیلگران سیاسی انتشار این گزارش ها در این بازه زمانی با هدف فشار بر مقاومت برای امتیاز گیری در مذاکرات و تبادل اسراست.

یک منبع ارشد وابسته به مقاومت فلسطین امروز به المیادین گفته بود از نظر حماس درحال حاضر هیچ زمینه‌ای برای مذاکره با رژیم اشغالگر وجود ندارد.

این منبع اظهار داشت که اسرائیلی‌ها به میانجی‌ها اطلاع داده بودند که پاسخ حماس (به پیشنهاد میانجی‌ها) به معنای شکست مذاکرات است و تا زمانی که حماس موضع خود را تغییر ندهد آنها هیچ هیئتی را برای مذاکره نمی‌فرستند.

منبع مذکور در ادامه تاکید کرد که حماس به مطالبات اصلی خود که شامل آتش‌بس جامع، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان به مناطق خود و بازسازی غزه می‌شود پایبند است.

این منبع گفت که ممکن است حماس به گزینه‌های دیگر فکر کند؛ زیرا مسیر کنونی به توافق منتهی نخواهد شد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • تکذیب فشارها بر رهبران حماس برای ترک قطر
  • تکذیب فشار‌ها بر رهبران حماس برای ترک قطر