Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:37:05 GMT

ستاره جدید چلسی؛ حتی بهتر از لیونل مسی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۷۸۹

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی امشب موفق شد اولین گل خود را در باشگاه جدیدش به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان تیمو ورنر در سالهای اخیر در ترکیب لایپزیش باعث شد بسیاری از تیم های بزرگ اروپا برای خرید این ستاره جوان اقدام کنند. اگرچه در ابتدا به نظر می رسید لیورپول مقصد بعدی تیمو ورنر باشد، اما در نهایت این آبی های لندن بودند که موفق به حذب این بازیکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما تیمو ورنر در بازی های گذشته چلسی در امر گلزنی موفق نبود و امشب بالاخره این اتفاق در جام اتحادیه برابر تاتنهام رخ داد. در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال سزار آسپلیکوئتا بود که او با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه موفق شد هوگو لوریس را مغلوب کند. البته چلسی در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب تاتنهام شد و گل ورنر هم اثری نداشت. پیش از این ضربه، تیمو ورنر 10 بار به سمت دروازه حریفان شلیک کرده بود که هیچیک وارد دروازه نشده بود.

 

از ابتدای فصل گذشته، فقط رابرت لواندوفسکی (56 گل)، چیرو ایموبیله و کریستیانو رونالدو (40 گل) بیشتر به تیمو ورنر با 35 گل در پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شده اند. این بدان معناست که ورنر حتی از لیونل مسی هم آمار بهتری داشته و چلسی می تواند در سالهای آتی روی درخشش او حساب باز کند.

 

 

 

 

 

چلسی تیمو ورنر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تیمو ورنر تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی