Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@02:18:36 GMT

قلیان کشی استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۹۲۲

قلیان کشی استقلالی‌ها

‌سعادتمند، مدیر باشگاه استقلال گفت که چند نفر از بازیکنان این تیم در سفر به قطر با خود قلیان برده بودند ‌و این مسأله و شب بیداری هایشان کار دست تیم داده است. پس از حرف‌های سعادتمند طرفداران استقلال از طرفی از بازیکنان انتقاد می‌کردند و از طرفی به مدیریت تیم ایراد می‌گرفتند:

«‏سعادتمند گفته بازیکنای استقلال با خودشون قلیون برده بودند قطر و تا سه ‌و چهار صبح بیدار بودند و تا لنگ ظهر می‌خوابیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نمیدونم چرا یاد نظم و انضباط کی‌روش تو تیم ملی افتادم، انگار یکی مثل اون همیشه باید باشه تا بازیکن حساب ببره»، «‏سعادتمند یک تنه به اندازه ده تا سایت و خبرگزاری واسه استقلال حاشیه ساخت. چرا سعادتمند میاد اسرار باشگاه رو لو میده؟ قلیون دیدی؟ همون قلیون رو باید می‌زدی تو سر بازیکن و قراردادش رو پاره می‌کردی نه اینکه بیای جار بزنی»، «‏ولی دلم برای هواداران استقلال می‌سوزه... دلم برا دوستم می‌سوزه سر باخت به پاختاکور دپرس بود و استرس داشت. واقعاً اینا از استرس فشار بهشون وارد میشه تو میری قلیون می‌کشی و دوپینگ می‌کنی؟»، «‏می‌رید قطر با خودتون قلیون نبرید، اونجا خودش قلیون داره، اضافه بار بهتون می‌خوره»، «‏بازیکنی که قلیون می‌کشه اصلاً می‌تونه فوتبال بازی کنه؟»، «‏حتی منم دیگه قلیون نمی‌کشم و ۷-۸ ماهه ترک کردم. تو که تو باشگاه استقلال عضوی واسه چی قلیون می‌کشی؟»، «‏آقااا یه سؤالی ذهنمو درگیر کرد اینا تو هتل چه شکلی زغال قلیونو چاق می‌کردن؟»، «‌‏هنوز بازیکنانی هستند که قلیون می‌کشن و باز بهشون بازی داده میشه؟ مدیر باشگاه خیلی مرده جلو اینا و اونایی که هوادار رو کتک زدن بگیره.»، «‏اگر بازیکن تا نصف شب بیداره و اگر قلیون می‌کشه این از بی‌عرضگی باشگاه و مدیریت باشگاهه. سعادتمند گفت من بی‌عرضه هستم که نمی‌تونم چهارتا بچه رو جمع کنم»، «‏یعنی تو تیم کسی نیست جلو بازیکنارو بگیره که با خودشون قلیون می‌برن قطر؟ مگه تیم سرپرست نداره؟»، : «من و توی هوادار زار زار اشک می‌ریزیم صبح تا شب درگیر این تیمیم بازیکن میره قلیون می‌کشه. اصلاً به این کار ندارم باید می‌گفت یا نه، این بازیکن می‌تونه بازی کنه؟»، «‏این استقلالی‌هایی که الان فاز برداشتن میگن مدیرعامل مقصره و اگه مدیر ضعیفی نبود بازیکن با خودش قلیون نمی‌برد قطر، اگه الان باشگاه بازیکن خاطی رو اخراج کنه راه میوفتن میرن جلو در باشگاه تجمع می‌کنن.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مربیان و بازیکنان استقلال در آخرین تمرین این تیم با پیراهن شماره ۲۰۰ که نام روزبه چشمی روی آن نقش بسته بود، همبازی خود را غافلگیر کردند و به اتفاق عکس دسته جمعی گرفتند.

روزبه چشمی جمعه گذشته در اراک، دویستمین بازی خود را با پیراهن استقلال انجام داد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895631

دیگر خبرها

  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی