Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد کنفدراسیون آسیا به درخواست آنها برای بخشش کارت قرمز اشتباه سیامک نعمتی پاسخ دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس ساعاتی دیگر خود را مهیای دیداری حساس در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. جایی که آنها امیدوارند بعد از برتری مقابل السد قطر، اینبار پاختاکور ازبکستان را از پیش رو برداشته و به مسیر خود برای صعود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افشین پیروانی در آستانه این بازی ضمن تشکر از هواداران این تیم و حمایتی که از آنها داشته‌اند و البته تشکر از بازیکنان که با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش کرده‌اند گفت:

از هواداران می خواهم تا انرژی مثبت بدهند و دعای خیر آنها برای ما باشند تا انشاالله بازی بعدی را که یک فینال دیگر برای ما محسوب می‌شود با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

مدیر تیم پرسپولیس در پایان با اشاره به درخواست این باشگاه برای بخشش کارت قرمز سیامک نعمتی نیز گفت:

درخواست دادیم همانطور که بازیکن الدحیل (محمد بن عطیه) بخشیده شد، بازیکن ما هم که اشتباه داوری بوده بخشیده شود و در کنار ما باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس افشین پیروانی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته و بعد از انتقال به این تیم جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم داشت اما از زمان انتقال به پست دفاع چپ موقعیت جالب‌تری هم پیدا کرده است.

با این حال نکته جالب در مورد مدافع شماره چهار پرسپولیس، حضور عبدالکریم حسن در اردوی این تیم است که باعث شده تا او با سرسخت‌ترین رقیب ممکن برای حضور در ترکیب اصلی مواجه شود.

اما از سوی دیگر نعمتی توانایی قابل‌توجهی در بازی به عنوان مدافع مرکزی دارد و این موضوع باعث شده تا او شانس خوبی برای بازی در این پست هم داشته باشد.

نکته مهم اینکه در آخرین روزهای فصل و با حضور احتمالی گولسبانی در اردوی تیم ملی، نعمتی احتمالا در پست دفاع وسط گزینه اول بازی کنار حسین کنعانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس