Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:03:36 GMT

یک گلستانی سرمربی تیم ملی بسکتبال امید ایران شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۹۴۸

یک گلستانی سرمربی تیم ملی بسکتبال امید ایران شد

گروه استان‌ها – محمدمهدی ایزدپناه از استان گلستان به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال امید ایران انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، کمیته فنی فدراسیون بسکتبال «محمدمهدی ایزدپناه» از استان گلستان را به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال امید ایران انتخاب کرد.

ایزدپناه که فصل گذشته هدایت تیم نیروی زمینی در لیگ برتر بسکتبال را بر عهده داشت، سابقه هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان را هم در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در کارنامه ایزدپناه، سرمربیگری تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان و مربیگری تیم ملی امید هم دیده می‌شود.

شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ماندلیگ برتر بسکتبال| توافق شیمیدر با آمایو و وارگاسعمارت 6 میلیون دلاری ستاره تیم بسکتبال لیکرز

«نیکا بیک لیک لی» از استان گلستان هم در سمت سرمربیگری تیم ملی بسکتبال 3*3 بانوان ابقا شد، بیک لیک لی که هم اکنون سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام است فصل گذشته هدایت تیم بانوان شهر گرگان در لیگ برتر بسکتبال بانوان را بر عهده داشت.

همچنین «مهران شاهین طبع» سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سمت سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک 2021 توکیو ابقا شد.

انتهای پیام/588/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی بسکتبال تیم بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، «النی کاپوجیانی» که اخیرا قرارداد همکاری با فدراسیون بسکتبال ایران را تمدید کرده است در آغاز به کار دوباره با بسکتبال بانوان ایران، هدایت تیم نوجوانان را در رقابت های دیویژن B آسیا بر عهده خواهد داشت.

این مسابقات تیر به میزبانی چین برگزار می شود و تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران با هدف صعود به دیویژن A آسیا در آن شرکت خواهند داشت.

تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران زیر نظر نیکا بیک لیک لی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در این رقابت ها سپری می کند اما با اضافه شدن «النی کاپوجیانی» به اردو، وی در راس کادر فنی قرار می گیرد و این مربی به عنوان دستیار در کنار او خواهد بود.

حضور در رقابت های نوجوانان دیویژن B آسیا سومین تجربه رسمی «النی کاپوجیانی» ۵۴ ساله با بسکتبال بانوان ایران به حساب می آید. رقابت های ویلیام جونز در چین تایپه اولین تورنمنتی بود که تیم ملی بسکتبال بانوان سال گذشته با هدایت «النی کاپوجیانی» در آن شرکت کرد و چهارم شد. حضور در این تورنمنت به منظور آماده سازی برای شرکت در رقابت های دیویژن B آسیا انجام شد. ملی پوشان بسکتبال ایران از حضور در این مسابقات به عنوان دوم دست یافتند و نتوانستند سهمیه تیم اول برای صعود به دیویژن A آسیا را کسب کنند.

کد خبر 6084017

دیگر خبرها

  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته