Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی ها به دنبال تقویت سمت راست خط دفاعی خود هستند. 

بایرن مونیخ پس از جدایی برخی از بازیکنان خود همچون پریشیچ و کوتیینو، در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط حمله و خط دفاعی خود است.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، هیات مدیره بایرن مونیخ تصمیم نهایی خود را در رابطه با وضعیت داوید آلابا گرفته است و آن ها خواهان حفظ این فولبک اتریشی به مدت یک فصل دیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باواریایی ها به پیشنهادات دریافتی برای آلابا و ارزش این پیشنهادات اهمیتی نخواهند داد و او را تا ژوئن سال آینده حفظ خواهند کرد. در روند تمدید قرارداد آلابا نیز پیشرفتی حاصل نشده است. بایرن مونیخ پیشنهاد تمدید قرارداد 5 ساله با دستمزد سالیانه 11 میلیون یورو که با برخی از پاداش ها می تواند به 17 میلیون یورو برسد را به آلابا پیشنهاد داده است اما این فولبک اتریشی خواهان دستمزد سالیانه 25 میلیون یورویی است. سران بایرن مونیخ حفظ آلابا را برای فصل جاری ضروری می دانند و مشکلی با جدایی او به صورت آزاد در تابستان آینده نخواهند داشت. آلابا می تواند پیش قرارداد خود را با سایر باشگاه ها در ژانویه آتی امضا کند و با آن ها به توافق برسد و در تابستان آینده به صورت آزاد و رایگان به این باشگاه ها بپیوندد. 

میکائیل کویزانس به لیدز یونایتد خواهد پیوست

به گزارش دیوید اورنشتاین از اتلتیک، لیدز یونایتد با بایرن مونیخ بر سر جذب میکائیل کویزانس هافبک فرانسوی جوان این تیم به توافق رسیده است و جذب او حدود 20 میلیون پوند برای این باشگاه انگلیسی هزینه خواهد داشت. سال گذشته بایرن مونیخ با مبلغ 10 میلیون پوند کویزانس را به خدمت گرفته بود. این احتمال وجود دارد که در قرارداد کویزانس با لیدز یونایتد، یک بند بازخرید نیز گنجانده شود تا در صورت پیشرفت این هافبک جوان در انگلستان، بایرن مونیخ برای بازگرداندن او اقدام کند. 

بایرن مونیخ به دنبال تقویت سمت راست خط دفاعی

به گزارش اسکای آلمان، بایرن مونیخ امروز با باشگاه برایتون برای جذب طارق لمپتی، مدافع راست 20 ساله ای تیم در تماس بوده است. برایتون تمایلی به فروش لمپتی ندارد و بایرن مونیخ برای جذب این فولبک جوان باید مبلغ 30 میلیون پوند را به برایتون پرداخت کند. مشخص نیست که آیا باواریایی ها حاضر به پراخت چنین مبلغی خواهند شد یا خیر زیرا آن ها پیشنهاد بسیار کمتری برای جذب سرجینیو دست ارائه کردند و همین موضوع موجب انتقال دست به بارسلونا شد. مکس آرونز همچنان یکی از گزینه های بایرن مونیخ برای تقویت سمت راست خط دفاعی خواهد بود. نوریچ سیتی حاضر به انتقال قرضی آرونز به بایرن مونیخ با بند خرید اجباری 20 میلیون یورو خواهد بود. با این حال، هنوز میزان علاقه بایرن مونیخ به جذب آرونز مشخص نیست و همچنان اقدامی برای جذب او صورت نگرفته است. 

جذب قرضی توماس لمار، یکی از گزینه های بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله

 طبق ادعای بیلد، همانند سال گذشته، بایرن مونیخ می تواند برای تقویت ترکیب خود به دنبال جذب برخی از بازیکنان به صورت قرضی باشد. سال گذشته، باواریایی ها فیلیپه کوتینیو، ایوان پریشیچ و آلوارو اودریوزولا به صورت قرضی به خدمت گرفتند. توماس لمار یکی از نام هایی است که برای تقویت خط حمله بایرن مونیخ به عنوان یک انتقال قرضی مطرح شده است. این وینگر فرانسوی در اتلتیکو مادرید و تحت هدایت دیگو سیمئونه فرصت کمی در اختیارش برای حضور در بازی ها قرار می گیرد. بایرن مونیخ می تواند برای جذب قرضی او اقدام کند اما سران اتلتیکو مادرید ترجیح می دهند تا به جای جدایی قرضی لمار، او را به صورت دائمی به فروش برسانند. توماس لمار تا سال 2023 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد. 

همچنین بخوانید:

منچسترسیتی به جذب داوید آلابا علاقه مند است

بایرن مونیخ خواهان جذب طارق لمپتی، مدافع راست برایتون

نقل و انتقالات بایرن مونیخ | از وضعیت جذب مکس آرونز و گوتسه تا احتمال ماندن خاوی مارتینز

نقل و انتقالات بایرن مونیخ | احتمال ماندن خاوی مارتینز افزایش یافت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ نقل و انتقالات باواریایی ها برای تقویت خط دفاعی برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکاری‌شان به توافق رسیدند.

به گزارش مشرق، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

توخل که در ماه مارس ۲۰۲۳ جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در ۴۹ بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن ۳۲ برد، ۶ تساوی و ۱۱ شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟