Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از شبکه های خبری مطرح آمریکا و جهان و نیز برخی شبکه های معاند فارسی زبان نخستین مناظره ترامپ و بایدن را بطور مستقیم پوشش دادند. شبکه های خبری آمریکا از ساعتی قبل از شروع مناظره، اقدام به پخش مستقیم صحنه های محل مناظره و ورود افرادی که قرار بود از نزدیک شاهد این مناظره باشند، کردند.

ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهوری آمریکا دقایقی قبل از شروع مناظره در حالی ماسک به صورت داشت، وارد سالن محل مناظره شد و در ردیف اول در میان حاضران نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه های خبری مطرح آمریکا از جمله سی ان ان به عنوان شبکه منتقد دولت ترامپ و شبکه فاکس نیوز به عنوان حامی او پیش از شروع مناظره، مصاحبه هایی را با کارشناسان و تحلیل گران داشتند. در این مصاحبه، کارشناسان و تحلیل گران معتقد بودند که در این مناظره ترامپ به خاطر مسائلی چون سوء مدیریت در مهار کرونا و جو بایدن نیز به خاطر مسائل مربوط به خانواده اش از جانب رقیب خود مورد حمله قرار خواهند گرفت.

مجری مناظره قبل از شروع جلسه اعلام کرد که دو نامزد به خاطر کرونا با هم دست نخواهند داد. هر دو نامزد بدون ماسک پشت تریبون های از پیش مشخص شده قرار گرفتند.

مناظره، با سوالی درباره دادگاه عالی آمریکا شروع شد. هر یک از نامزدها دو دقیقه فرصت داشتند تا درباره این موضوع صحبت کنند. مناظره با حرف های ترامپ شروع شد. 

زمانی که بایدن توضیحاتش را درباره سوال اول ارائه داد، ترامپ بدون اینکه مجری به او اجازه بدهد، شروع به حرف زدن کرد و ترامپ باره حرف های بایدن را قطع کرد تا تمرکز او را به هم بزند. بایدن هر بار در واکنش به این رفتار ترامپ لبخند می زد و می گفت "اجازه بده حرفم را تمام کنم".

اخم های ترامپ و لبخندهای بایدن در مقابل، قابل توجه بود.

خبر تکمیل می شود. 

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ مناظره دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ مناظره دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ مناظره دونالد ترامپ جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مناظره تند کارشناسان عرب و اسرائیلی‌ درباره جنگ ایران و اسرائیل
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!