Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@22:37:28 GMT

دو بازیکن قلیانی استقلال چه کسانی بودند ؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۲۳۴

دو بازیکن قلیانی استقلال چه کسانی بودند ؟

یکی از سوال های مهم هواداران استقلال این است که دو بازیکن خاطی تیم شان در قطر چه کسانی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال  به قلیان کشیدن برخی از بازیکنان تیمش شب بازی با پاختاکور اشاره کرد تا همین مسئله سر و صدای زیادی به پا کند. نکته قابل توجه این که گویا این نفرات در راه بازگشت به تهران هم به دنبال خرید قلیان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازیکنان چه کسانی بودند؟

طی پیگیری های خبرنگار ما دو بازیکن خاطی استقلا‌ل در ترکیب ابتدایی این تیم جلوی پاختاکور حضور داشتند که عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفتند که البته با توجه به حواشی که در قطر داشتند احتمالا عملکرد ضعیف آن ها بی ارتباط به این مسائل هم نبوده است.

به هر حال قرار است باشگاه استقلال به زودی در خصوص این نفرات تصمیم گیری کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند استقلال مدیرعامل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد /جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است