Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با تداوم شرایط نسبتاً پایدار جوی تا آخر هفته جاری آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری و در نوار شرقی همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

از شرایط محلی، جریانات مرطوب خزری در بعدازظهرها گاهی با سرعت تند و گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو در برخی مناطق در ساعات عصر افزایش ابر و بارش خفیف باران نیز انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل ماندگاری پرفشار سطح زمین، در طول شب‌ها و ساعات اولیه صبح هوای نسبتاً سرد به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم خواهد داشت.

از روز جمعه دمای هوا چند درجه‌ای افزایش می‌یابد اما در اوایل هفته آینده شاهد نفوذ سامانه ناپایدار به استان خواهیم بود.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی جو هوا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود