Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: محمد فیلی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در شهر گرگان اسکان دارم، طی ماه گذشته برای بازی در سریال «رعد و برق» جلوی دوربین بهروز افخمی رفته ام و به امید خدا تا ماه آینده نیز درگیر این اثر هستم.

وی درباره کیفیت سریال تازه «بهروز افخمی» افزود: مگر می‌شود که افخمی اثری را بسازد و آن اثر بد از کار در بیاید، وی به شدت کارگردان دقیق، با نبوغ و منظمی است، بر تمامی بخش‌های کار مسلط است و مطمئنم که رعد و برق هم اثری با کیفیت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «مختارنامه» ادامه داد: فیلمنامه رعد و برق به شدت متفاوت است، اثر درون مایه بسیار قوی داشته و روایتی از سیل سال گذشته و تاثیرش بر زندگی یک روحانی است، به شخصه تاکنون نقشی این چنین بازی نکرده بودم، هرچند نقش چالش‌های فراوانی دارد، اما من به عنوان بازیگر تشنه همین چالش‌های تازه هستم.

وی درباره سایر بازیگرانی که با آن‌ها همبازی شده اضافه کرد: در حال حاضر تمامی سکانس‌های من در همان شهر آق قلا فیلمبرداری می‌شود، لوکشین بازی من در یک کلبه روستایی است، کلبه‌ای که شخص آن روحانی در آن زندگی می‌کند، جالب آنجاست که سایر بازیگران این سریال همان خانواده اصلی آن روحانی هستند که من جای وی بازی می‌کنم.

بازیگر سریال «روزی روزگاری» در همین رابطه تاکید کرد: بازی در کنار نابازیگران سختی خود را دارد، اما جالب است که آن خانواده تمامی فیلمنامه را به وضوح درک کرده اند، البته این هنر بهروز افخمی است که از نابازیگران تا این حد بازی می‌گیرد، اما بنا به بکر بودن این نابازیگران اتفاقات جالبی در این چند روز فیلمبرداری افتاده است.

وی درباره آخرین مراحل فیلمبرداری «رعد و برق» اضافه کرد: این سریال در استان‌های تهران، خوزستان و گلستان فیلمبرداری می‌شود، در حال حاضر پروژه در استان گلستان مشغول کار است، به امید خدا بعد از این مرحله به خوزستان نقل مکان خواهیم کرد. تا آنجا که می‌دانم تا اواخر پاییز مشغول فیلمبرداری این پروژه خواهیم بود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در شروع بازی خود در سریال «سلمان فارسی» افزود: پروژه سلمان فارسی اتفاقی دوازده ساله است، بعید می‌دانم که تا دو سال آینده جلوی دوربین میرباقری بروم، البته حضورم در اثر قطعی شده، اما همچنان در انتظار خبر از سوی عوامل پروژه هستم.

وی در همین راستا افزود: سلمان فارسی یکی از به یادماندنی‌ترین پروژه‌های تلویزیون از تاریخ تاسیسش خواهد بود، پروژه‌ای بزرگ که قطعا می‌تواند در عرصه بین المللی هم موفق شود. سلمان فارسی تبدیل به فخر تلویزیون خواهد شد، این سریال بزرگ، پرلوکیشن و عظیم خواهد بود.

فیلی درباره نقش خود در سریال سلمان فارسی خاطرنشان کرد: هنوز نقش من در این سریال مشخص نشده، اما واقعا نمی‌دانم میرباقری چه آشی برای من پخته است، واقعا امیدوارم که این بار نقش منفی نداشته باشم، اما طبیعتا مثل همیشه به انتخاب میرباقری هر چه باشد اعتماد دارم.

منبع: فردا

کلیدواژه: محمد فیلی بازیگر مختارنامه سلمان فارسی بهروز افخمی سلمان فارسی رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان

سید عمار حکیم در دیدار با محمد بن سلمان با تاکید بر ضرورت پایان ماموریت ائتلاف آمریکایی خاطر نشان کرد که گفت‌وگو بین نیرو‌های منطقه‌ای باید ادامه یابد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشورهای عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشورهای منطقه تأکید و اشاره کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین خواستار استفاده از فرصت‌هایی شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.

وی همچنین خواستار بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت ادامه گفت‌وگوها میان نیروهای منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان دادن به مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت