Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله مسعودی فرید گفت: اگر فردی که دارای اختلالات هویت جنسی است به سازمان بهزیستی مراجعه کند، خدمات اجتماعی به او ارائه می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به حمایت سازمان بهزیستی از افرادی که دارای اختلال جنسی هستند، به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: فرد مبتلا به اختلال هویت جنسی از هنگامی که خود را می‌شناسد در تعامل با خانواده، مدرسه و جامعه دچار مشکلات فراوانی می شود و از طرفی جامعه که از وجود چنین اختلالی آگاهی صحیح ندارد برچنین فردی برچسب انحراف می‌گذارد و زمینه انزوای او را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کناره‌گیری فرد مبتلا به جهت واکنش‌های اجتماع و طرد او از خانواده و جامعه باعث می‌شود که او توانایی و امکان کسب مهارت و اطلاعات و رشد اجتماعی را از دست داده و به اجبار و برای گذراندن زندگی یا تهیه امکانات درمانی خود به مشاغلی که او را از چشم اجتماع دور نگاه دارد کشانده شود یا مورد استفاده کسانی قرار گیرد که او را وادار به انجام مشاغل سیاه و جنسی می کند.

مسعودی فرید تصریح کرد: دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی جهت حمایت از گروه‌های آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی، کمیته فرعی حمایتی ساماندهی اختلال هویت جنسی را با هدف حمایت اجتماعی و روانشناختی از افراد مبتلا به این اختلال تشکیل داده و سالیان سال است که این افراد از بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند.

او در مورد نحوه پذیرش این افراد گفت: از آنجایی که اختلالات هویت جنسی پزشکی است، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید آن را تشخیص دهد و درمان را برعهده بگیرد این درحالی است که سازمان بهزیستی حمایت‌های اجتماعی از این افراد را انجام می‌دهد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی افزود: افرادی که دارای اختلال جنسی هستند معمولا با خانواده خود دچار مشکل می‌شوند که هم فرد و هم خانواده نیاز به خدمات مددکاری دارد. سازمان بهزیستی کشور این خدمات را به این افراد ارائه می‌دهند.

مسعودی فرید تاکید کرد: اگر فردی که دارای اختلالات هویت جنسی است به بهزیستی مراجعه کند، حتما کلیه خدمات اجتماعی به او ارائه می‌شود و روانشناسان و روانکاوان فرد و خانواده وی را تحت درمان قرار می‌دهند.

انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران مدرسه مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اختلال جنسی دارای اختلال سازمان بهزیستی مسعودی فرید هویت جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهر و موم شد.
دکتر سید مهدی حسینی افزود: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط و به منظور صیانت از سلامت مردم، متخلفان این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • اختلال اضطراب اجتماعی چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت