Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده مبنی بر پیوستن مهدی قایدی به یک باشگاه قطری که به نظر می‌رسد این خبر واقعیت نداشته باشد.

پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، چهار بازیکن استقلال همراه تیم به تهران بازنگشتن تا این خبر موجب نگرانی در بین هواداران این تیم شود. علی کریمی که قراردادش با آبی پوشان به پایان رسیده و خود وی بار‌ها در مصاحبه هایش اعلام کرد قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد، با پروازی راهی ترکیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
میلیچ و دیاباته نیز راهی کشورهایشان شدند و روزبه چشمی نیز که گفته می‌شود قصد پیوستن به تیم ام الصلال را دارد، در قطر ماندگار شد. اما امروز خبری در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال قصد دارد مهدی قایدی را به یکی از تیم‌های قطری بفروشد و از باشگاه‌های الدحیل و الغرافه به عنوان مشتری‌های جدی قایدی نام برده می‌شود.بیشتر بخوانید: ادعای عجیب غلامپور: مظاهری انتخاب مدیریت استقلال بود!در حالیکه شایعاتی پیرامون پیوستن مهدی قایدی به یکی از این دو تیم قطر به گوش می‌رسد، اما این خبر به احتمال بسیار زیاد کذب بوده و قایدی حداقل راهی تیم‌های قطری نخواهد شد.

طبق قوانین و مقررات وزارت بهداشت قطر، هر فرد خارجی که قصد داشته باشد وارد این کشور شود، باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه به سر برد و در صورت منفی بودن تست نهایی کرونا، می‌تواند محل قرنطینه را ترک کند و از آنجایی که تا پایان زمان مهلت نقل و انتقالات فوتبال قطر چند روزی بیشتر باقی نمانده، پس خبر انتقال مهدی قایدی به تیم الدحیل یا هر تیم قطری دیگری غیرممکن به نظر می‌آید.

چنانچه مهدی قایدی قصد داشت با تیم‌های قطری وارد مذاکره شود، باید مقدمات حضور او در این کشور از قبل انجام می‌شد. کاری که باشگاه ام الصلال برای جذب روزبه چشمی انجام داد و این بازیکن جهت انجام مذاکرات نهایی در این کشور ماندگار شده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی قائدی استقلال استراماچونی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال ایران و بخت اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت به مرحله حذفی راه یافتند و برای صعود به جام جهانی و حضور در جمع چهار تیم پایانی، جدال جذاب و سرنوشت سازی را مقابل قرقیزستان خواهند داشت.

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی سازهای هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به سرخ ذیل است؛

چهارشنبه؛ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجیکستان – افغانستان ؛ ساعت ۱۰:۳۰
ایران – قرقیزستان ؛ ساعت ۱۲:۳۰
تایلند – عراق ؛ ساعت۱۴:۳۰
ازبکستان – ویتنام ؛ ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی