Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@09:20:36 GMT

در این زمان‌ها چای سبز ممنوع!  

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۳۵۱

خبرگزاری میزان-با توجه به اینکه چای سبز برای سلامتی بدن بسیار مفید است، اما زمان مصرف آن نیز اهمیت دارد. مصرف این چای در زمان‌های نامناسب از جمله هنگام بیدار شدن از خواب و نوشیدن آن همراه با غذا باعث ایجاد اختلال در خواب و سیستم‌های گوارشی می‌شود. خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: چای سبز حاوی فواید بسیار زیادی است که می‌تواند سلامت انسان را تقویت کند و این فواید فقط به کاهش وزن محدود نیست؛ بلکه می‌تواند به پوست و مو نیز طراوت ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  زمان نوشیدن چای سبز بسیار مهم است؛ به گونه‌ای که برخی اوقات نوشیدن آن بیشتر از آنکه مفید باشد مضر است، بنابراین باید برخی اوقات که در این گزارش به آن اشاره می‌شود از نوشیدن چای سبز پرهیز کرد. پیش از خواب چای سبز ضرر دارد اگر از مشکلات بی خوابی رنج می‌برید، شما نباید پیش از خواب چای سبز بنوشید. علی رغم آنکه این چای به خواص آرامبخشی معروف است، اما مشوق مناسبی برای خواب نیست، زیرا حاوی ماده کافیین بوده و می‌تواند ترشح میلاتونین را کاهش دهد که این موضوع مانع از خواب راحت و مناسب خواهد بود. هنگام بیدار شدن از خواب چای سبز مصرف نکنید شاید تا به حال گمان می‌کردید نوشیدن چای سبز با معده خالی می‌تواند منجر به آغاز فرآیند متابولیسم و سوخت و ساز غذا شود، اما واقعیت غیر از این است؛ به گونه‌ای که آنتی اکسیدان قوی و بولیفینول موجود در چای سبز اسید معده را افزایش می‌دهد که این حالت ممکن است باعث ناراحتی معده شود. بلافاصله پس از استفاده دارو چای سبز استفاده نکنید اگر عادت دارید که داروهایتان را با یک فنجان چای میل کنید، باید این کار را متوقف کنید؛ چرا که خوردن دارو همراه و یا پس از نوشیدن چای سبز زیان بار بوده و ترکیب مواد شیمایی موجود در دارو‌ها با چای سبز موجب ترش کردن می‌شود؛ بنابراین همیشه توصیه می‌شود داروهایتان را فقط با آب میل کنید. همراه یا پس از غذا خوردن چای سبز نباید نوشید چای سبز به فرآیند هضم غذا کمک می‌کند، اما اگر شما همراه غذا یا بلافاصله پس از آن این چای را بنوشید مانع از جذب عناصر غذایی برای بدن شده که در دراز مدت منجر به کمبود بسیاری از مواد مغذی و مورد نیاز در بدنتان خواهد شد؛ در نتیجه توصیه می‌شود دستکم بین وعده غذایی و نوشیدن چای سبز یک ساعت فاصله بیندازید.   بیشتر بخوانید: دمنوش‌هایی که این روز‌ها به کمکتان می‌آید   انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: چای سبز سلامت نوشیدنی های سالم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چای سبز سلامت نوشیدنی های سالم نوشیدن چای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک سوال پر تکرار؛ بالاخره قبل از خواب آب بنوشیم یا نه و چرا؟
  • قبل از خواب آب بنوشیم یا نه؟
  • چراغ خواب هایی الهام گرفته از گل (عکس)
  • هشدار دانشمندان درباره نوشیدن آب قبل از خواب
  • قبل از خواب آب ننوشید
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • هشدار محققان نسبت به تاثیر حذف صبحانه بر زندگی
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!