Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@20:26:52 GMT

مدیر فراری نیسان در لبنان تدریس می کند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۳۹۶

ساعت 24 -کارلوس گون، مدیرعامل سابق شرکت خودروسازی «رنو و نیسان» که ۹ ماه پیش از ژاپن فرار کرد اکنون در لبنان به تدریس مدیریت اجرایی روی آورده است.

مدیرعامل پیشین «رنو و نیسان» که در ژاپن به «فساد مالی» متهم شده است در دانشگاه خصوصی «روح القدس کسلیک» در شمال بیروت برنامه‌ای دانشگاهی برای کمک به مدیران اجرایی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این برنامه دانشگاهی علاوه بر راه های مدیریت اجرایی با فناوری روز آشنا می شوند.هدف از این برنامه دانشگاهی کمک به شرکت‌های نوپا برای ایجاد شغل عنوان شده است. کارلوس گون ضمن رد احتمال نقش آفرینی خود در صحنه سیاسی لبنان تاکید کرده که به دنبال «حمایت از لبنان در این روزگار دشوار» است.

لبنان که از چند ماه پیش با بحران اقتصادی و سیاسی روبرو است همچنان با تبعات انفجار مهیب روز چهارم اوت (۱۴ مرداد) نیز دست و پنجه نرم می کند.کارلوس گون چالش اصلی پیش روی لبنان را «بازسازی اعتماد» می‌داند. او روز سه شنبه در نشستی خبری گفت: «اگر اعتماد را برگردانید پول هم خواهد آمد. شما می‌توانید طرحی عالی برای لبنان داشته باشید اما اگر اجرایش نکنید حتی در نقطه آغازین هم قرار ندارید.»مدیرعامل سابق شرکت «رنو و نیسان» اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به اتهام فساد مالی در ژاپن بازداشت شد. او اواخر ماه دسامبر (اوایل دی) سال گذشته از بازداشت خانگی در ژاپن گریخت و به لبنان رفت.کارلوس گون در ژاپن به «فساد مالی» و «سوءاستفاده» از منابع شرکت «رنو و نیسان» برای منافع شخصی خود متهم شده بود. او این اتهام‌ها را رد کرده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رنو و نیسان کارلوس گون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم

یک راننده نیسان که با تریلی در مسیر زنجان تصادف کرده و به طور معجزه آسایی دچار هیچ آسیبی نشده بود، سوژه خبرنگار صدا و سیما شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی | این فیلم راهی ژاپن شد
  • تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان