Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:44:46 GMT

سی‌بی‌اس: بایدن پیروز اولین مناظره بود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۴۶۳

سی‌بی‌اس: بایدن پیروز اولین مناظره بود

براساس نتایج نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز که به محض پایان اولین مناظره انتخاباتی آمریکا انجام شد، جو بایدن دموکرات توانست رئیس‌جمهوری آمریکا را با اختلاف اندک شکست دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، پس از برگزاری یک مناظره پرهیاهو که مجری‌ نمی‌توانست دونالد ترامپ را آرام کند که صحبت‌های جو بایدن و خودش را قطع نکند، ۴۸ درصد از تماشاچیان این مناظره بایدن را با پیروز دانستند و ۴۱ درصد هم به ترامپ رای دادند و ۱۰ درصد این مناظره را برابر ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناظره انتخاباتی این دو رقیب جمهوری‌خواه و دموکرات در دانشگاه «کیس وسترن ریزرو» در کلیولند ایالت اوهایو با مجری‌گری «کریس والاس» که در فاکس نیوز مشغول به کار است و در شش بخش ۱۵ دقیقه‌ای حول محورهای سوابق این دو نامزد، دیوان عالی آمریکا، کووید-۱۹، اقتصاد، نژاد و خشونت در شهرها و درستی انتخاباتی انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد گلر تیم سپاهان در غیاب پیام نیازمند بازهم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و چهارمین کلین‌شیت فصل خود را در لیگ برتر انجام داد.

میرزازاد مقابل گل‌گهر، تراکتور، نساجی و ذوب آهن توانست دروازه خود را بسته نگه‌دارد و فقط در بازی با صنعت نفت آبادان 2 گل دریافت کرده است.

او در بازی امروز با اعتماد به نفس بالایی به میدان رفت و در دربی حساس اصفهان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، او در این مسابقه واکنش‌های خوبی انجام داد و در خروج‌ها عملکرد خوبی داشت و محوطه جریمه سپاهان را امن کرده بود.

نیازمند در این مسابقه پیش از شروع بازی در کنار میرزازاد به تمرین پرداخت و شرایط خوبی پس از سپری کردن دوران مصدومیت دارد، با توجه به عملکردی که میرزازاد در بازی‌های اخیر داشته خط کشیدن روی اسم او برای مورایس سخت خواهد بود و باید دید رقابت گلرهای سپاهان به چه شکل پیش‌خواهد رفت.

شش حضور ثابت و دو بازی به‌عنوان جانشین بازی‌هایی است که گلر تیم سپاهان به میدان رفته است.

دیگر خبرها

  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • اولین نشای برنج در مازندران انجام شد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ