Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:48:50 GMT

جهش تولید به رفع مشکل اقتصادی جامعه کمک می کند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۵۱۱

جهش تولید به رفع مشکل اقتصادی جامعه کمک می کند

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنبه شب در جمع مدیرعامل، کارشناسان و کارگران کارخانه سیمان شهرستان با قدردانی از فعالیت این واحد تولیدی افزود: برای جهش تولید باید همه مسوولان در عزمی جدی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری وارد عرصه تلاش مضاعف شوند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ اقتصادی و جنگ ترکیبی دشمنان برای به زانو درآوردن نظام اسلامی افزایش یافته که تاکنون با وجود تمامی اهداف و اقدامات جزو شکست و رسوایی چیزی عایدشان نشده است ادامه داد: نقش اصلی در جهش تولید بر عهده واحدهای تولیدی و صنعتی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهریز اظهار کرد: برای حل معضل بیکاری و تولید و اشتغال بیشتر با توجه به ظرفیت‌های خوبی که به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده است بخش‌خصوصی با حمایت و همراهی مسوولان باید از آن برای تحقق شعار راهبردی امسال استفاده کند.

محی‌الدینی، کارخانه سیمان منطقه را جزو واحدهای موفق و موثر در تولید و اشتغال و کمک به جهش تولید ذکر کرد که تاکنون اقدامات خوبی در تامین نیاز مردم داشته و باید همچنان با برنامه‌ریزی و همکاری در خدمت جامعه اسلامی باشد.

در این دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مهریز گزارشی از اقدامات، نیازها و برنامه‌های امسال به خصوص تولید و اشتغال و کمک به جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری ماموریت‌ها در شهرستان اشاره کرد.        

سالانه حدود یک میلیون تن سیمان در این واحد صنعتی شهرستان تولید که علاوه بر مصرف استان به کشورهای همسایه، آسیای میانه و خلیج فارس ارسال می‌شود.

کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، گرجستان و بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس از خریداران اصلی سیمان منطقه هستند.

کارخانه سیمان مهریز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است.

مهریز ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال با چهار هزار کارگر دارد و مرکز این شهرستان ۵۰ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی اخبار کنکور کارخانه سیمان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد

بهنام دادایی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۶۵ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت در شهرکرد

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پارسال ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید شن و ماسه توسط شهرداری شهرکرد توانسته در تولید آسفالت و کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم