Web Analytics Made Easy - Statcounter

به ‌گزارش همشهری آنلاین، صبح دیروز به قاضی کاظم میرزایی، کشیک جنایی مشهد خبر رسید جوانی ۳۰ساله که از ۲‌روز پیش به‌دلیل جراحت شدید در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری بود، جانش را از دست داده است. دلیل مرگ مرد جوان اصابت ضربه هولناک کلنگ بود و پزشکان هرچه تلاش کردند، نتوانستند او را از مرگ نجات دهند.

با حضور قاضی جنایی در بیمارستان معلوم شد که مرد ۳۰ساله در جریان یک درگیری در محله‌ای در منطقه کلاهدوز مجروح شده بود و عامل این جنایت یکی از همسایه‌هایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر مقتول گفت: شب حادثه وقتی به خانه برگشتم، ماشین را داخل کوچه پارک کردم. همان موقع یکی از همسایه‌ها آمد و گفت که نباید اینجا پارک کنم. به او گفتم که اینجا نه‌تنها جلوی در خانه کسی نیست، بلکه مشاع است و هر کسی می‌تواند ماشینش را پارک کند اما او دست‌بردار نبود. سر همین مسئله با هم مشاجره کردیم و به خانه رفتم و ماجرا را به بچه‌هایم گفتم.

زن ادامه داد: آن شب پسرم آمده بود که به ما سر بزند. او متاهل بود و ۲‌ فرزند داشت که گاهی بچه‌هایش را نزد من می‌آورد. پسرم وقتی ماجرا را شنید، مقابل خانه همسایه‌ رفت. کمی بعد متوجه شدیم آنها درگیر شده‌اند و یکی از پسرهای همسایه ناگهان با کلنگ ضربه‌ای به پسرم زد و فرار کرد. او غرق در خون روی زمین افتاد و او را به بیمارستان بردیم که درنهایت جانش را از دست داد.

در ادامه تیم تحقیق راهی خانه همسایه شدند اما اثری از عامل جنایت نبود. پدرش در تحقیقات گفت: آن شب وقتی با زن همسایه‌ سر جای پارک مشاجره کردیم، پسرش (مقتول) مقابل خانه ما آمد. همان موقع پسر کوچکم که کمی مشکل ذهنی هم دارد، به دروغ به او گفت که ما مادرت را کتک زدیم. پسر جوان عصبانی شد و از ساختمان نیمه‌کاره مجاور که کارگران در آنجا مشغول کار بودند، بیلی برداشت و فریاد زد که به چه حقی مادرش را کتک زده‌ایم. در همین هنگام پسر دیگرم که در خانه بود، او را دید و دوید و کلنگی برداشت و ضربه‌ای به او زد. پسر جوان نقش زمین شدم و پسرم با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت. حالا هم نمی‌دانیم که او کجا رفته و از مخفیگاهش خبر نداریم. 

با اظهارات این مرد و مشخص شدن راز این جنایت، قاضی میرزایی دستور بازداشت قاتل فراری را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

کد خبر 553370 برچسب‌ها مشهد حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مشهد حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد

 سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را اینطور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد. 

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری