Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:52:24 GMT

تعیین تکلیف چاههای غیر مجاز در سیب و سوران

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۶۴۸

تعیین تکلیف چاههای غیر مجاز در سیب و سوران

فرماندار سیب و سوران با بیان اینکه صیانت از منابع آبی و برخورد با متخلفان گفت: در جهت صیانت از منابع آبی باید بانک اطلاعاتی چاه های آب شرب تهیه شود.

«مجیب حسنی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: صیانت از اراضی ملی و منابع آبی و جلوگیری از تخلفات آگاهانه و نا آگاهانه در دستور کار قرار دارد.

 

 

 فرماندار سیب و سوران ادامه داد: در این راستا دهیاران می توانند شناسایی  تصرفات و دپوی مصالح در روستاها به ما کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسنی تصریح کرد: با توجه به شرایط و منابع آبی موجود در منطقه باید کشت های گلخانه ای  در منطقه گسترش پیدا کند و سیستم آبیاری نوین جایگزین سیستم غرقابی شود.

 

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی چاه های آب شرب منطقه تدوین شود تا بتوانیم چاه های غیر مجاز را شناسایی کنیم همچنین پرونده های چاههای غیر مجاز نیز باید تعیین تکلیف شود.

 

فرماندار سیب و سوران گفت: آموزش جوامع محلی برای حفاظت از منابع آبی و اراضی ملی یک ضرورت است که دهیاران باید به آن بپردازند.


 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: جوامع محلی اراضی ملی سیب و سوران منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف مهمترین گره ترافیکی همدان در شورای ترافیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  امیر رضا یوسفیان درشورای ترافیک همدان افزود: در محدوده میدان مدرس ۸۲ درصد انشعاب های گاز و خط انتقال ۶۴ درصد مشترکان آب قرار دارد که با عملیات های عمرانی  نیاز به تغییر مسیردارد.

او تصریح کرد: مطالعات و سازه طرح زیرگذر مدرس و طرح تفضیلی و هم طرح جامع  ترافیکی همدان در دست تهیه است و برای اجرای آن باید قرارگاه خاتم الانبیا پیمانکار مراحل طرح و مسیر جایگزین آن را مشخص کند.
شهردار همدان هم از پرداخت هزینه های اجرای طرح زیر گذر در میدان مدرس خبر داد  و گفت: شهرداری و شورای شهر همدان هزینه های انتقال انشعاب ها آب، فاضلاب، برق، گاز و مخابراتی طرح را پرداخت می کند .

آقای حسینی افزود: اجرای طرح قرار است در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت مرحله به مرحله با کمترین زمان مسدود شدن مسیرها انجام شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان هم گفت: توسعه کمربندی های  شهر و پل سازی می تواند ترافیک را روان کند و پلیس راهنمایی و رانندگی از طرحهایی که باعث کاهش ترافیک و سهولت در رفت و آمدها شود استقبال می کند.

دیگر خبرها

  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید
  • تعیین تکلیف مهمترین گره ترافیکی همدان در شورای ترافیک