Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آقای علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان با صدور پیامی انتخاب ایشان را به عنوان وزیر صمت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام محمد جواد فدائی، استاندار کرمان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند، جناب آقای رزم حسینی

با سلام

اعتماد نمایندگان مردم به جناب عالی، بیانگر روحیه مردم مداری و خدمت گزاری شما و فرصتی مغتنم برای حرکت در مسیر توسعه کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سند چشم انداز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به جناب عالی برای  دست یابی به فرصت خدمت به مردم در وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیدوارم  همچون گذشته در مسیر تحقق افکار و برنامه های توسعه محور موفق باشید. مدیریت اجرایی استان معدنی کرمان، برای همکاری در انجام  تحولات مورد نظر آن مقام محترم، اعلام آمادگی نموده و برایتان از بارگاه الهی سلامتی و بهروزی مسالت دارد.

محمدجواد فدائی

استاندار کرمان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان فدایی وزیر صمت رزم حسینی علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های در معرض سیل از امروزتخلیه شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،فداکار گفت: میزان بارش‌ها در هفته جاری برای استان کرمان و به‌ویژه در جنوب استان در حجم بالا پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی که این هفته وارد کشور می‌شود، سینوسی هست و در سراسر استان کرمان پیش‌بینی بارش باران شده است، افزود: عمق بارندگی‌ها در قلعه‌گنج، منوجان، جازموریان، رودبار، ریگان و نرماشیر است و این در شرایطی‌ است که این مناطق به علت شرایط جغرافیایی در مقابل سیل آسیب پذیر هستند. 

فداکار با یادآوری اینکه آب باران از استان سیستان و بلوچستان هم به سمت جنوب کرمان و منطقه جازموریان می‌آید، تصریح کرد: این بارش یک نعمت الهی است و همه کمک کنند که این رحمت الهی برای مردم ایجاد زحمت نکند.

وی بیان کرد: با مدیران دستگاه‌های زیرساختی و فرمانداران در استان کرمان صحبت شده و ستاد‌های بحران برگزار می‌شود و آخرین گزارش‌ها را فردا دریافت می‌کنیم.

استاندار کرمان از آموزش و پرورش خواست تا مدارس را برای اسکان اضطراری آماده کنند. 

فداکار با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های باید در صورت بروز حادثه ناشی از بارندگی‌ها پای کار باشند و پشتیبانی، مدیریت و کمک کنند، حضور فرمانداران، شهرداران و دهیاران در صحنه حادثه را ضروری خواند.

وی گفت: مدیران با بهره‌گیری از توان سران طوایف، ائمه جمعه و جماعات و سپاه برای تخلیه مردم از روستا‌های در معرض سیل از فردا اقدام کنند و نگذارند، مردم دچار چالش شوند؛ زیرا احتمال خطر جدی است.

استاندار کرمان نسبت به بسته شدن راه‌ها بر اثر بارش شدید باران طی روز‌های آینده هشدار داد و خواستار تدبیر لازم برای کمک‌رسانی به مردم شد.

وی با بیان اینکه راهداری باید همه پل‌هایی را که وجود دارد و مسدود ه شده است، چک کند، افزود: سیل بند‌های تخریب‌شده هم چک و تعمیر شود و امشب و فردا این دهانه‌ها تخلیه شوند تا آب عبور کند. 

استاندار افزود: ارتباطات یک ضرورت اولیه برای کمک‌رسانی به مردم در منطقه است و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا از دکل‌های مخابراتی مراقبت کنند که دچار چالش نشوند.

وی از آغاز فصل برداشت در مناطق جنوبی استان کرمان خبر داد و افزود: کشاورزان با راهنمایی جهادکشاورزی باید برداشت‌ها را تا بعدازظهر فردا تعیین‌تکلیف و مزارع را حفظ کنند.

دیگر خبرها

  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود
  • استاندار مازندران؛ روستاییان را به توسعه بومگردی فراخواند
  • عملکرد بهتر اورژانس تهران نسبت به سال گذشته
  • روستا‌های در معرض سیل از امروزتخلیه شوند
  • روستا‌های در معرض سیل از فردا تخلیه شوند
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • "توجهی" به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • حجت‌الاسلام توجهی به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • معاون حوزه وزارتی وزارت علوم منصوب شد
  • معاون حوزه وزارتی منصوب شد