Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیتی که رشته شنا در بازی های المپیک و آسیایی از لحاظ مدال آوری دارد، برنامه ریزی کرده و ظرفیت ها را شناسایی کردیم و تلاش کردیم مسیری را ترسیم کنیم که آیندگان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ محمد طباطبایی ظهر امروز در مجمع عمومی هیات شنای استان اصفهان با اشاره به جلسه ای که چندی قبل با اعضای این هیات برگزار و تصمیمات خیلی خوبی گرفته شده است، اظهار کرد: یکی از تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد این بود که یکی از استخر های سطح شهرستان در اختیار این هیات پیرامون توسعه این رشته قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: هیات شنای استان اصفهان در حوزه قهرمانی و آموزش همیشه پیشرو بوده است که امیدواریم بتواند بر اساس ظرفیت های که در استان داریم برنامه ها و انتطارات قابل عملی شدن فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، راعملی کند.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در این رشته گفت: یکی از ویژگی های خوب هیات شنای استان اصفهان استفاده از فضای مجازی است و اهداف اموزش توسط این فضا مورد توجه قرار گرفته و در شرایط بیماری کرونا از این فضا استفاده شده است.

طباطبایی با اشاره به دغدغه مندی این اداره برای این رشته ورزشی گفت : امیدواریم به زودی میزبان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در اصفهان باشیم.

حسین زیبایی نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز اتفاق خوبی در استان رخ داد و مجمع عمومی یکی از هیات ها را به صورت وبینار برگزار می کنیم.

معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به سختی کار و فعالیت در رشته های پایه تصریح کرد: در بیماری کرونا استخرها و رشته شنا و واترپلو بیشترین آسیب را دیدند.

وی افزود: با توجه به اهمیتی که رشته شنا در بازی های المپیک و آسیایی از لحاظ مدال آوری دارد، برنامه ریزی کرده و ظرفیت ها را شناسایی کردیم و تلاش کردیم مسیری را ترسیم کنیم که آیندگان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند

زیبایی گفت: اصفهان یکی از قطب های ویژه در ورزش و خصوصا در رشته شنا، شیرجه و واترپلو است که امیدواریم بتوانیم از این طرفیت ها استفاده و در بازی های آسیایی و المپیک این نتایج را ببینیم

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان اصفهان هیات شنا رشته شنا ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم

عضو هیات رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس و نماینده زنان آسیا -پاسفیک با اشاره به خشونت موجود در جهان گفت: باید صلح واقعی از طریق پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم محقق شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، الهام آزاد، عضو هیات رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس و نماینده زنان آسیا -پاسیفیک و نماینده مجلس در هیات شرکت کننده کشورمان در اتحادیه جهانی بین المجالس اظهار داشت: جهان پر از آشوب فعلی برای تحقق صلح و امنیت جهانی، اخلاق و معنویت انسانی بیش از هر زمان دیگر به تلاش و مساعدت مضاعف رهبران دینی نیازمند است.

آزاد افزود: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که با هدایت مراکزی خاص در جهان پدیده‌هایی چون قرآن سوزی و اهانت به ساحت مقدس کتب مسلمانان جهان صورت می‌گیرد. چرا قرآن مجید که نویدبخش صلح و ثبات برای جهان فعلی بوده به آتش کشیده می‌شوند و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی نظاره‌گر به تماشای چنین اهانتی می‌ایستند؟

نماینده کشورمان ضمن بیان این نکته که در شرایط فعلی جهان گرفتار خشونت است تاکید کرد که باید صلح واقعی از طریق پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم محقق گردد.

آزاد افزود: نسل کشی، جنایت علیه بشریت و آپارتاید مدرن رژیم صهیونیستی علیه ملت مسلمان فلسطین و از بین بردن اماکن مقدس مسیحیان و مسلمانان در فلسطین ضرورت مقابله تمامی ادیان جهان با این بربریت مدرن را خاطر نشان می‌سازد. 

شایان ذکر است وی در پایان از پیروان همه ادیان و به ویژه نمایندگان محترم هیات‌های شرکت کننده درخواست کرد این جنایت‌ها را محکوم کرده و خواستار محاکمه عاملین و حامیان بدور از دین و انسانیت آن‌ها شوند.

رضاخواه: اقدامات رژیم صهیونیستی نمونه بارز نسل کشی استاسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود