Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:49:47 GMT

پروتکل‌های بهداشتی ۴۵۰ مدرسه لرستان بازرسی شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۸۰۲

پروتکل‌های بهداشتی ۴۵۰ مدرسه لرستان بازرسی شد

به گزارش ایرنا، "فرید بهرامی" روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول با همکاری معاونت توسعه و پشتیبانی در راستای ضدعفونی کردن و گندزدایی مدارس استان تهیه و توزیع شده است.

به گفته وی در صورتی که در آموزشگاهی حتی یک آیتم از ۲۰ آیتم پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده باشد آموزش باید در آن واحد آموزشی به صورت غیر حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از مدیران آموزش و پرورش لرستان گفته بودند که 30 درصد مدارس استان به لحاظ رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعطیل شده اند.

بهرامی از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام شیوع کرونا، تشکیل کارگروهی متشکل از یکهزار نفر از مدیران و کارشناسان و همچنین برگزاری جشنواره تولید محتوا بوده که تاکنون بیش از یکهزار اثر شامل کلیپ و محتوای بهداشتی تهیه و در فضای مجازی برای مدیران، معلمین و دانش آموزان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های آموزشی و توجیهی برای مدیران مدارس، معاونین، کارشناسان و مراقبین سلامت در فضای مجازی عنوان کرد: سلامت دانش آموزان در اولویت برنامه‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت است.

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان تحصیل می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس خرم آباد لرستان ویروس کرونا مدارس خرم آباد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد