Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: مأموران پلیس راهور شهرستان همه روزه، در راستای ایجاد فضای امن و ترافیک روان و با هدف کاهش حوادث ترافیکی انجام وظیفه می کنند.

وی افزود: ماموران حین گشت زنی به یک دستگاه پرادو مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی سوابق آن مشخص شد، خودرو مذکور دارای ۸۱ فقره تخلف با مبلغ ۴۵ میلیون ریال خلافی است که از ادامه تردد خودرو جلوگیری و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فر تصریح کرد: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در ادامه با تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرای قانون، عنوان کرد: برای ارتقاء امنیت ترافیکی، پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب گنبد کاووس پلیس راهور پرادو خلافی توقیف خودرو مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا میرحیدری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرس معلوم مشکوک گشته و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف ۲ تن و ۶۹۰ کیلوگرم چایی و ۳۷۳ تن و ۵۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان ۳۷۶ تن و ۲۷۸ کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبارها کشف و توقیف شد.

میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6084030

دیگر خبرها

  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان