Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلیل حسینی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه از بین سه هزار و ۵۱۵ شرکت تعاونی ثبت شده در استان ۲ هزار و ۴۳۶ شرکت به دلایل مختلفی نظیر مسائل و مشکلات مالی، حقوقی، اجتماعی، مدیریتی و اقتصادی راکد و غیرفعال هستند.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اجرایی شدن دستورالعمل نحوه تعیین وضعیت و بازسازی تعاونی‌های غیر فعال در استان قزوین خبر داد و افزود: در این کمیته شرکت‌های تعاونی غیرفعال و راکد شناسایی می‌شوند تا در سال جهش تولید نسبت به رفع مشکلات و ادامه فعالیت این شرکت‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: البته تعداد قابل توجهی از آنها مشمول انحلال قانونی هستند که در این راستا به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های عظیم اجتماعی و اقتصادی ناشی از توفیق نیافتن و رکود این تعاونی‌ها و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های قانونی، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۸۲۰ تعاونی فعال در سطح استان در قالب تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی با  ایجاد ۱۰ هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی فعالیت می‌کنند و حمایت‌های قانونی برای ادامه فعالیت آنها همچنان تداوم خواهد یافت.

برچسب‌ها تعاونی اشتغال زایی استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی اشتغال زایی استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی اشتغال زایی استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال

 به گزارش تابناک، سیتنا نوشت: بر اساس قانون جدید، شرکت‌های صاحب شبکه‌های اجتماعی ملزم به بستن حساب‌هایی هستند که تصور می‌شود صاحب آن‌ها زیر ۱۴ سال دارد. قرار است این قانون از ابتدای سال آینده میلادی، اول ژانویه ۲۰۲۵، به مرحله اجرا گذاشته شود.

دسنتیس، فرماندار جمهوری‌خواه فلوریدا، در مراسم امضای این قانون، گفت: «دفن شدن در آن وسایل در تمام طول روز، بهترین راه و روش برای بزرگ شدن نیست. این بهترین راه برای داشتن تحصیلات خوب نیست.»

پیشتر در روز هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، قضات دیوان عالی ایالات متحده، نسبت به قوانین مورد حمایت جمهوری‌خواهان در فلوریدا و تگزاس برای محدود کردن قدرت شرکت‌های مالک شبکه‌های اجتماعی ابراز نگرانی کردند، اما در عین حال نشان دادند که ممکن است آماده نباشند این قوانین را به طور کامل ملغی کنند.

این قانون از پلتفرم خاصی نام نبرده، اما سایت‌های در شبکه‌های اجتماعی را هدف قرار می‌دهد که به ویژگی‌هایی مانند هشدار‌های اعلان و پخش خودکار ویدیو‌هایی که تماشای اجباری را تشویق می‌کنند متکی هستند.

حامیان این قانون به مطالعات تازه‌ای اشاره می‌کنند که می‌گویند استفاده از شبکه‌های اجتماعی خطر افسردگی و دیگر چالش‌های سلامت روان را در جوانان افزایش می‌دهد و آنان را در برابر قلدری‌های آنلاین آسیب‌پذیر می‌کند.

در ایالت‌های دیگر نیز قوانین مشابهی پیشنهاد شده است، اما آن‌ها به اندازه قانونی که در فلوریدا تصویب شده است، محدودیت در نظر نگرفته‌اند.

یک قاضی فدرال در آرکانزاس در اواخر ماه اوت اجازه اجرای قانونی را نداد که باز کردن حساب کاربری را مشروط به تایید سن و یا رضایت والدین برای خردسالان می‌کرد.

نت چویس، NetChoice، یک انجمن تجاری صنعت فناوری که اعضای آن شامل شرکت متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، تیک‌تاک و اسنپ هستند، در ژوئن گذشته برای متوقف ساختن قانون آرکانزاس به دادگاه شکایت کردند. این انجمن، چالش‌های قانونی مشابهی را برای محدودیت‌های پیشنهادشده برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی در کالیفرنیا و اوهایو ایجاد کرد.

برخی از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی قبلا اقداماتی را برای محدود کردن محتوای نمایش داده‌شده به کاربران جوان انجام داده‌اند. در اکثر این پلتفرم‌ها، کودکان زیر ۱۳ سال توسط قوانین جمع‌آوری داده‌ها محافظت می‌شوند، اما این قوانین معمولاً برای افراد بالای ۱۳ سال اعمال نمی‌شود.

در ژانویه، متا از اقداماتی جدیدی برای فیلتر کردن محتوای نامناسب برای نوجوانان در هر سنی را اعلام کرد.

این محدودیت‌ها پس از آن اعمال شد که بیش از ۴۰ ایالت از شرکت متا شکایت کردند و گفتند این شرکت فناوری، مردم را در مورد خطراتی که پلتفرم‌هایش برای جوانان دارد گمراه کرده است.

متا می‌گوید محصولات خود را طوری طراحی نکرده است که برای نوجوانان اعتیادآور باشد.

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید