Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:09:07 GMT

کشف بیش از یک تن داروی گیاهی غیرمجاز در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۸۴۲

کشف بیش از یک تن داروی گیاهی غیرمجاز در الیگودرز

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف یک تن و ۶۴۰ کیلوگرم داروی گیاهی غیرمجاز از نوع کتیرا به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی خمه در محور اصفهان به الیگودرز یک دستگاه وانت نیسان حامل بار را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور یک تن و ۶۴۰ گرم گیاه کتیرای فاقد مجوز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

گفتنی است، گیاه کتیرا در صنعت داروسازی و مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و برداشت غیر قانونی آن به محیط زیست خسارت زیادی وارد می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان داروي گياهي اليگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته پس از اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان پر و مسلوب‌المنفعه شد.

احمد گودرزی حجم صرفه‌جویی ناشی از انسداد این تعداد چاه را معادل ۱۱.۷ میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: از این تعداد، ۱۷۰ حلقه با حجم برداشت ۵.۲ میلیون مترمکعب در حوضه آبریز کرخه و ۸۷ حلقه با حجم برداشت ۶.۷ میلیون مترمکعب نیز در حوضه آبریز کارون بزرگ قرار داشتند.

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان