Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@04:02:46 GMT

حریف پرسپولیس با تولیدات داخلی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۸۸۵

حریف پرسپولیس با تولیدات داخلی

تیم پاختاکور با آرایش مبتنی به تولیدات داخلی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده و این روند برابر پرسپولیس نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پاختاکور در حالی برابر پرسپولیس به میدان می‌رود که پیش بینی می شود این دیدار، بازی پر اتفاقی باشد. این در حالی است که این حریف پرسپولیس با شرایط خاصی روبروی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی مبتنی بر نفرات داخلی

شاکله ترکیب اصلی تیم فوتبال پاختاکور را بازیکنان ازبک تشکیل می‌دهند تا بتوان این تیم را تیمی تمام داخلی دانست. این در حالی است که نفراتی مانند سویونوف، علی‌جان‌اف، کریمتس، سیفیف، سابیرخوجائف، خامداموف، ماشاریپوف، سرگیف، کواتوف و ... که جزو نفرات اصلی و کلیدی این تیم هستند، سابقه حضور در تیم ملی ازبکستان را نیز در کارنامه فوتبالی خود دارند.

خارجی‌های پاختاکور را بشناسید

 در حال حاضر حریف پرسپولیس از 2 بازیکن خارجی سود می‌برد. براین اساس دراگان چران، مهاجم باتجربه  اهل صربستان و همین‌طور  ارن دردیوک، مهاجم دورگه (سوئیسی-ترکیه‌ای) این تیم، نفرات خارجی پاختاکور محسوب می‌شوند در بازی اخیرشان برابر استقلال گلزنی کردند.

مر اقب این خارجی‌ها باشید!

 در آستانه جدال حساس پرسپولیس برابر پاختاکور، سرخ‌پوشان باید مراقب 2 بازیکن خارجی این تیم باشند. جالب است بدانید چران مهاجم کاذب این تیم است که در نقش هافبک تهاجمی  برای ازبک‌ها بازی می‌کند و از جمله نیروهای خطرناک پاختاکور محسوب می‌شود. این در حالی دیگر یار خارجی این تیم ازبکستانی، دردیوک در نوک حمله برای این تیم بازی می‌کند و مدافعان پرسپولیس باید با حساسیت بالایی این بازیکن و حرکاتش را زیر نظر داشته باشند. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس پاختاکور بازیکنان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان در بازی روز گذشته مقابل ملوان انزلی کارت زرد دریافت کرد که بلافاصله شایعات زیادی مبنی بر چهار اخطاره شدن او به میان آمد تا در این شرایط بحث محرومیت او از مسابقه آینده لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز به وجود بیاید، اما این موضوع رد شد تا او بتواند با تیم سابق خود دیدار کند.

به نقل از ورزش سه مدافع راست سپاهان که روز گذشته نمایش خوبی هم مقابل ملوان انزلی داشت، سومین کارت زرد فصل خود را در این بازی دریافت کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش برابر پرسپولیس او را تهدید نکند.

رامین رضاییان در دور رفت لیگ برتر دو کارت زرد مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس به دست آورد و دیگر در هیچ‌یک از مسابقات سپاهان اخطار نگرفته بود تا اینکه دیروز برابر ملوان انزلی دوباره با کارت جریمه شد.

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر کارت زرد رامین رضاییان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر وجود دارد، اما این بازیکن در آن بازی برابر شاگردان سید مجتبی حسینی اخطار نگرفته است.

گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم نشان می‌دهد که رامین رضاییان در این بازی جنجالی اخطار نگرفته تا بدین ترتیب بتواند در دیدار آینده لیگ برتری مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898178

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند